Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa teinienne pahimmat jutut!

Vierailija
06.01.2014 |

Meillä on talossa nyt kaksi teinin alkua ja haluaisin kuulla teiltä mitä kaikkea kamalaa teidän teininne ovat tehneet ja minkälaisia ovat olleet. Kertoisitteko myös miten olette selvinneet tästä ajasta. Olen nyt itse rauhoittumassa toisessa päässä taloa ja kohta pitää taas mennä juttelemaan yhden rähisevän tytön kanssa... Eipä naurata tulevat vuodet jos tämä tällaisena jatkuu kauan. :-(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä kovakorvaisuutta lukuunottamatta kaikki on mennyt toistaiseksi ongelmitta

Vierailija
2/6 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on kommunisti. Siellä se juoksee KomNL -tovereidensa kanssa. En tiedä, pitäisikö itkeä vaiko nauraa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on kommunisti. Siellä se juoksee KomNL -tovereidensa kanssa. En tiedä, pitäisikö itkeä vaiko nauraa :/

Vierailija
4/6 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14- & 15-vuotiaat pojat. Ei ongelmia :)

Vierailija
5/6 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 17.v tyttö (maaliskuussa 18) joten onneksi teini-ikä alkaa olemaan kohta takana. Älä huoli ap, ei sitä kestä kauaa. Tyttöni joskus sanoi minulle, kun oli ollut hankala että kohta muutan pois kotoa ja sitten mietit että olisipa täällä joku jolle voisi keksiä kotiintuloaikoja ja määrätä kotiaresteja... :D

Meillä pahimmilta sodilta on varmaankin vältytty, mitään kovin vakavaa ei ole tullut vastaan. Eniten harmaita hiuksia on aiheuttanut, kun tyttö oli päässyt baariin alaikäisenä (ei ollut väärentänyt henkkareita, niitä vain ei kysytty) ja jotain tupakkakokeiluja on ollut... Mutta pistän kyllä nuoruuden hölmöilyjen piikkiin nuo.

Vierailija
6/6 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän