Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia geelikynsistä?

Vierailija
06.01.2014 |

Ovatko hintansa väärti? Huoltoväli? Kestävyys?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne olivat hyvä apu katkeileville kynsille. Mulla ei ollut mitään pitkiä kynsiä, mutta geelien avulla sai lyhyistäkin kynsistä tasamittaiset ja hoidetun näköiset. Huoltoväli oli vähän yli kuukauden, se oli minulle lopulta syy, jonka takia niistä luovuin. En tykännyt niiden laittamisesta, ja sen ajan käytän mieluummin muuhun.

Hinnasta on taas vähän vaikea sanoa. Tietysti tekijälle ei jää hirveän suurta tuntipalkkaa kun miettii kynsiin menevä aikaa, joten siiniä mielessä ymmärrän hinnat. Mutta ainakin se, että itse hankin vain yksivärisen neutraalin kerroksen, ja oikeastaan vain ekalla kerralla muutamaa kynttä pidennettiin tasamittaan toisten kanssa, tuntui pitemmän päälle hassulta, kun osaanhan itsekin lakata kynteni. (joo, onhan siinä geelauksessa niitä työvaiheita hieman enemmän kuin lakkauksessa, mutta silti.)

Lopulta päädyin viilaamaan geelit ohuemmiksi ja kasvattelemaan ne pois. Sen jälkeen olen silloin tällöin käyttänyt geelilakkausta kynsien suojana. Sekin on kestävä, mutta ei yhtä iso operaatio kuin geelit, ja sit myötä edullisempikin. Ja näyttää ihan vain lakkaukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän