Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nukutko ilman yöpaitaa, minä en osaa nukkua yöpaidan kanssa, mites selitäte lapsille

Vierailija
22.07.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myöskään karvojen ajelusta ole tarvinnut mitään numeroa tehdä. Lapset 9 ja 4 v. eivät ole koskaan nähneet minulla alakarvoitusta ja kotona oleillaan paljonkin alasti. Joskus nuorempana kerroin sen liittyvän naisen kauneuden hoitoon heidän kysyessä.

Vierailija
22/24 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun vanhemmatkin niin tekee.

En ymmärtänyt tota 11:sta. Eikö ne lapset juuri selittäneet että äiti EI ole alasti. Kun se lause meni jotenkin niin että äitillä ei olla alasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rihmankiertämää ja minä säiden salliessa. emme ole selitelleet lapsille mitään eivätkä he edes osaa ihmetellä asiaa...miksi osaisivatkaan. lapset käyttävät yöpukua, koska palelevat muuten!! saavat toki helteillä nukkua pelkässä vaipassa, ihan miten haluavat.

mut on aikanaan kasvatettu todella tiukkapipoisesti: alastomuus on ollut suurimpia syntejä. en tosiaan aio tehdä samaa lapsilleni. siitä ei ole mitään hyötyä. kyllä lapsetkin oppivat, ettei vieraiden ihmisten aikana pompita ilman vaatteita jne.

Vierailija
24/24 |
23.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tykkään käyttää alushousuja, yleensä ainakin. Onhan mulla päivisinkin alushousut, tuntuisi kummalliselta riisua ne yöksi?

Miksette tykkä pitää edes alushousuja öisin, ei ne mulla ainakaan hiosta?

Ap:n kysymykseen myös vastaan, ettei meilläkään olla selitelty nukkumavaatteita/vaatteettomuutta muksuille, eivätkä ole osanneet ihmetellä. Poika haluaa pitää pyjamaa, vaikkei meillä muillakaan sellaisia ole, hän myös pitää paksua peittoa kesäkuumallakin. Tyttö taas ei talven kylmilläkään (ja meillä on viileä yöllä, puulämmitys) pidä muuta kuin ne alushousut ja peittokin on aina rullalla jossain.