Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni lastentarhanopettaja on 22v

Vierailija
12.10.2020 |

Tuon ikäinen on vielä itsekin lapsi. Jotenkin huvittaa ja samalla järkyttää, että hän on kasvattavan aikuisen roolissa. Maanantaina krapulassa töihin bilevklp jälkeen? En tiedä, jotenkin tuntuu oudolta. Pukeutuu muutenkin todella "teinimäisesti". Mitä itse ajattelisitte?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan varhaiskasvatuksen opettaja, lastentarhanopettaja nimikettä ei enää käytetä, eikä sellaiseksi valmistu kukaan. Ajattelisit asiaa siltä näkökulmalta, että nuori on vielä virkeä touhuamaan lasten kanssa ja hänellä on tuoreet opit koulusta.

Vierailija
2/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iästähän ei voi mitään krapula- ja bilevklp-juttuja päätellä. Eikä sivistys- tai kehitysastetta muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi nuoret mimmit iskee komeita isukkeja.

Vierailija
4/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
5/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin päiväkodissa töissä jo 19-vuotiaana.

Vierailija
6/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis, toi 22v. otsikossa paljastaa sut aina.

Vierailija
7/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen ei korreloi osaamisen kanssa.

Vierailija
8/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa.

t. 23v jolla on opiskelut pahasti kesken

Vierailija
9/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin painamassa juuri äsken yhtä kiinteätisuista lastentarhanopettajaa. Kyllä jää oma vaimo kakkoseksi. Täytyy varmaan kysyä seuraavillekin deitille sitä tarhantätipanoani.

t. nelikymppinen mies

Vierailija
10/21 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole vaan hyvä ettei kaikki opiskele 35-vuotiaiksi asti jotain espanjalaista filologiaa? Olin itse nuorena likkana lapsenvahtina naapureiden pienillekin vauvoille, ikää oli viisitoista vuotta. Vanhemmat halusivat päästä hummailemaan. Voin vakuuttaa että parempi ipanoiden oli minun hoivissani.

Mieluusti itse antaisin nuoren pirteän naisen hoitaa omia lapsiani.

Vierailija
11/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan varhaiskasvatuksen opettaja, lastentarhanopettaja nimikettä ei enää käytetä, eikä sellaiseksi valmistu kukaan. Ajattelisit asiaa siltä näkökulmalta, että nuori on vielä virkeä touhuamaan lasten kanssa ja hänellä on tuoreet opit koulusta.

Ja oma päiväkotiaika tuoreessa muistissa.

Vierailija
12/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä ole ainakaan elämän katkeroittama av-palstailija. Ehkä kokee tekevänsä tärkeää työtä.

Vierailija
13/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silmä lepää niissä nuorissa tarhantädeissä, poika nyt on jo koulussa, mutta muistan tarhasta erään nuoren naisen joka piti talvella usein sellaista pitkää tiukkaa vartalon myötäistä neuletta ilman rintaliivejä, ei jäänyt mitenkään epäselväksi mitä sen alta löytyi.

Oli vielä todella mukava ja pärjäsi hyvin lasten kanssa.

Vierailija
14/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Kyllä silmä lepää niissä nuorissa tarhantädeissä, poika nyt on jo koulussa, mutta muistan tarhasta erään nuoren naisen joka piti talvella usein sellaista pitkää tiukkaa vartalon myötäistä neuletta ilman rintaliivejä, ei jäänyt mitenkään epäselväksi mitä sen alta löytyi.

Oli vielä todella mukava ja pärjäsi hyvin lasten kanssa.

Aika lähellä tätä.

Vierailija
15/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että olet ääliö. Sääliksi käy lapsesi. Onneksi pääsee sentään edes välillä pois kotoa sinun luotasi.

Vierailija
16/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään niistä nuoremmista opettajista. Heidän kanssa on helppo keskustella päiväunista, allergioista jnejne. ja hakea kompromissia. Myös lasten kiusaamiset ym he ottavat vakavasti.

Ne melkein eläkeiän kynnyksellä olevat haluaa, että kaikki tehdään niinkuin ennenkin on tehty. Nytkin yritin selittää, ettei ole ok, että joku lapsi saksii lapseni hiukset ja vaatteet. Eläkeikäisen ratkaisu oli, että ei voi mitään kun ei ole resursseja... Sama juttu ihan joka asian kanssa.

Vierailija
17/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä mielestäsi saa mennä töihin? Ensin kitistään siitä, kun jotkut on työttöminä ja sitten kitistään siitä, että osa on liian nuoria työhönsä.

Vierailija
18/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, innostuneita nuoria tekijöitä! Hassua, miten lääkäritkin näyttää nuorilta nykyään. :)

N55

Vierailija
19/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kertoo vain sen, että ap on ollut alkoholistinuori.

Vierailija
20/21 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten leikittäjä se on eikä mikään varhaiskasvatuksen "opettaja"

Koomista että yliopistossa opetetaan ABC-laulua viisi vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi