Lapseni lastentarhanopettaja on 22v
Tuon ikäinen on vielä itsekin lapsi. Jotenkin huvittaa ja samalla järkyttää, että hän on kasvattavan aikuisen roolissa. Maanantaina krapulassa töihin bilevklp jälkeen? En tiedä, jotenkin tuntuu oudolta. Pukeutuu muutenkin todella "teinimäisesti". Mitä itse ajattelisitte?
Kommentit (21)
No iästähän ei voi mitään krapula- ja bilevklp-juttuja päätellä. Eikä sivistys- tai kehitysastetta muutenkaan.
Noi nuoret mimmit iskee komeita isukkeja.
Mä olin päiväkodissa töissä jo 19-vuotiaana.
Ikis, toi 22v. otsikossa paljastaa sut aina.
Pukeutuminen ei korreloi osaamisen kanssa.
Masentavaa.
t. 23v jolla on opiskelut pahasti kesken
Olinkin painamassa juuri äsken yhtä kiinteätisuista lastentarhanopettajaa. Kyllä jää oma vaimo kakkoseksi. Täytyy varmaan kysyä seuraavillekin deitille sitä tarhantätipanoani.
t. nelikymppinen mies
No eikö se ole vaan hyvä ettei kaikki opiskele 35-vuotiaiksi asti jotain espanjalaista filologiaa? Olin itse nuorena likkana lapsenvahtina naapureiden pienillekin vauvoille, ikää oli viisitoista vuotta. Vanhemmat halusivat päästä hummailemaan. Voin vakuuttaa että parempi ipanoiden oli minun hoivissani.
Mieluusti itse antaisin nuoren pirteän naisen hoitaa omia lapsiani.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan varhaiskasvatuksen opettaja, lastentarhanopettaja nimikettä ei enää käytetä, eikä sellaiseksi valmistu kukaan. Ajattelisit asiaa siltä näkökulmalta, että nuori on vielä virkeä touhuamaan lasten kanssa ja hänellä on tuoreet opit koulusta.
Ja oma päiväkotiaika tuoreessa muistissa.
No, eipä ole ainakaan elämän katkeroittama av-palstailija. Ehkä kokee tekevänsä tärkeää työtä.
Kyllä silmä lepää niissä nuorissa tarhantädeissä, poika nyt on jo koulussa, mutta muistan tarhasta erään nuoren naisen joka piti talvella usein sellaista pitkää tiukkaa vartalon myötäistä neuletta ilman rintaliivejä, ei jäänyt mitenkään epäselväksi mitä sen alta löytyi.
Oli vielä todella mukava ja pärjäsi hyvin lasten kanssa.
M kirjoitti:
Kyllä silmä lepää niissä nuorissa tarhantädeissä, poika nyt on jo koulussa, mutta muistan tarhasta erään nuoren naisen joka piti talvella usein sellaista pitkää tiukkaa vartalon myötäistä neuletta ilman rintaliivejä, ei jäänyt mitenkään epäselväksi mitä sen alta löytyi.
Oli vielä todella mukava ja pärjäsi hyvin lasten kanssa.
Aika lähellä tätä.
Ajattelen, että olet ääliö. Sääliksi käy lapsesi. Onneksi pääsee sentään edes välillä pois kotoa sinun luotasi.
Tykkään niistä nuoremmista opettajista. Heidän kanssa on helppo keskustella päiväunista, allergioista jnejne. ja hakea kompromissia. Myös lasten kiusaamiset ym he ottavat vakavasti.
Ne melkein eläkeiän kynnyksellä olevat haluaa, että kaikki tehdään niinkuin ennenkin on tehty. Nytkin yritin selittää, ettei ole ok, että joku lapsi saksii lapseni hiukset ja vaatteet. Eläkeikäisen ratkaisu oli, että ei voi mitään kun ei ole resursseja... Sama juttu ihan joka asian kanssa.
Minkä ikäisenä mielestäsi saa mennä töihin? Ensin kitistään siitä, kun jotkut on työttöminä ja sitten kitistään siitä, että osa on liian nuoria työhönsä.
Ihania, innostuneita nuoria tekijöitä! Hassua, miten lääkäritkin näyttää nuorilta nykyään. :)
N55
Aloitus kertoo vain sen, että ap on ollut alkoholistinuori.
Lasten leikittäjä se on eikä mikään varhaiskasvatuksen "opettaja"
Koomista että yliopistossa opetetaan ABC-laulua viisi vuotta.
Tarkoitat varmaan varhaiskasvatuksen opettaja, lastentarhanopettaja nimikettä ei enää käytetä, eikä sellaiseksi valmistu kukaan. Ajattelisit asiaa siltä näkökulmalta, että nuori on vielä virkeä touhuamaan lasten kanssa ja hänellä on tuoreet opit koulusta.