Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kierukan laitto kivulias? Tuntuuko piikitykseltä?

Vierailija
12.10.2020 |

Sellaiselta kivulta, kuin rokotettaisiin alapäähän?
T. Pelkäävä

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi vähän tuntua, mutta gynekologin laittamana rutiinitoimenpide, joka yleensä sujuu nopeasti ja ongelmitta. Kipua voit vähentää ottamalla kipulääkkeen ennen kierukan laittamista, jos haluat varmistua ettei se satu.

Mun on vaikea nähdä, miten käsikauppasärkylääkkeet voisivat auttaa kipuun, joka johtuu kudosten eli tässä tapauksessa kohdunkaulan mekaanisesta venyttämisestä. Toimenpide on väkivaltaisen tuntuinen, luulin että halkeaisin kahtia. Ei kyllä lohduttanut se burana.

Se onkin suuri huijas, että ota särkylääke ennalta, auttaa. Just joo

Itsellä tehty inseminaatio ja siinä täytyy ottaa särkylääke( ohjeissa) kun taipuisa ohut putki laitetaan kohdunkaulan läpi kohtuun ja sen jälkeen sen kautta ne miehen siittiöt.

Sattui niin stanasti kun se lekuri tuikkas putken sisuksiin, sai aikaan verenvuodon, ei tultu raskaaksi, seuraavassa kuussa saatiin aikaseksi itse vaikka oltiin ivf jonossa.

Luonto yllättää.

Vierailija
42/43 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sattui ihan kunnolla ja noin viikon laiton jälkeen oli paikoitellen niin pahoja kipuja että oli hilkulla etten juossut päivystykseen poistattamaan heti. Oli tosi hankala prosessi kohdallani, totuttelu kesti kaikkinensa kuukausia jolloin oli kipuja ja buranaa kului vaikka kierukan kanssa piti käydä ihan päinvastoin.

Lopulta tasoittui ja nyt reilun vuoden päästä on ihan ok, mutta ei todellakaan ollut niin helppo prosessi kuin aina annetaan ymmärtää. Tulee ehkä olemaan sen arvoista jos päädyn pitämään tätä sen seitsemän vuotta kuitenkin...

Kiitos tästä, peruin ajan! :)

Otan kapselin, ei mahakipuja, eikä pelkoa :)

Ap

Miksi tätäkin on pitänyt alapeukuttaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, lisää kokemuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän