Kiinnostaako vanhempia miehiä 22-23-vuotias nainen?
Kommentit (75)
Olen 75 ja melko terve. Vähän on eturauhasvaivoja. Kusi ei aina tule kovinkaan vauhdilla ja pöksyyn saattaa lirahtaa kusemisen jälkeen vielä pari ruokalusikallista. Käyn aina silloin tällöin ravintolassa ottamassa muutaman paukun. Pari kuukautta takaperin ravintolassa tuli yhtäkkiä noin nelikymppinen nainen istumaan pöytääni. Juteltiin koko ilta ja lopulta pyysin naista luokseni. Yllätyksekseni hän suostui.
Perillä otin pillerin ja sitten naitiin. Ollaan tapailtu siitä lähtien säännöllisesti. Hän on kovasti menossa kanssani naimisiin. En oikein tahdo uskoa vilpittömään rakkauteen hänen taholtaan. Olen melko varakas. Epäilen, että nainen on vain rahojeni perään. Kunpa tietäisin, onko hänellä puhtaa jauhot pussissa. Haluaisin häntä kovasti.
Ei oo naiset aina rahan perään... Voi rakastua oikeastikin vaikka ikäero olisi kuinka suuri. :)
[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 19:27"]
kyllä kiinnostaa. niitä kun harvoin tulee eteen. omalla 45 kaverilla parikymppinen tyttöystävä ja kateeksi käy, ei vaan itsellä tule koskaan eteen
[/quote]niin, kyllä kateeksi käy, ei vaan ikinä saa enää nuorta :(
Edellinen tyttöystäväni oli 23v mallityttö joten todellakin. En tämän jälkeen ole suostunutkaan tapailemaan kuin alle 25v tyttöjä. Vanhemmat ovat suoraan perheenperustamismoodissa kuten täällä saa koko ajan lukea.
Vähän alkaa jo olla vanhemman puoleinen, mutta jos luonne on mukava...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:35"]
pieni on kaunista :)
[/quote]pieni söpö pillu, nam :)
Olen 24 ja miesystäväni on 58-vuotias. Olen rakastunut. Miesystäväni on hellä ja ottaa syliin, hyväilee ja suukottelee. Tykkään sellaisesta kuin hullu puurosta. Yhdyntä ei aina onnistu huonon erektion vuoksi, mutta hän on todella taitava nuolemaan.
Saan usein kaikenlaisisia pikkulahjoja ja kukkia. Minusta tuntuu, että olen hänelle maailman ihanin nainen. Ainoa huono puoli on, että mies on naimisissa. Onneksi hän ottaa pian eron siitä ämmästä ja pääsemme muuttamaan yhteen. Heillä ei ole enää seksielämääkään. Perjantaina taas pääsen rakkaani syliin.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 10:42"]
Olen 24 ja miesystäväni on 58-vuotias. Olen rakastunut. Miesystäväni on hellä ja ottaa syliin, hyväilee ja suukottelee. Tykkään sellaisesta kuin hullu puurosta. Yhdyntä ei aina onnistu huonon erektion vuoksi, mutta hän on todella taitava nuolemaan.
Saan usein kaikenlaisisia pikkulahjoja ja kukkia. Minusta tuntuu, että olen hänelle maailman ihanin nainen. Ainoa huono puoli on, että mies on naimisissa. Onneksi hän ottaa pian eron siitä ämmästä ja pääsemme muuttamaan yhteen. Heillä ei ole enää seksielämääkään. Perjantaina taas pääsen rakkaani syliin.
[/quote]paljon onnea teille jatkossa :)
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 09:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:35"]
pieni on kaunista :)
[/quote]pieni söpö pillu, nam :)
[/quote]suipot pienet tisut, ja ohut untuvainen karva pimpsassa....voiko kauniimpaa kuvitella ?
Meilläkin minä 27, mies 45. Mitään pervoa ei liittynyt suhteen alkuun, kaksi ihmistä vain löysi toisensa. Molemmat ollaan hyvissä töissä ja tykättään matkustella.. Aina siis näihin ikäerosuhteiden alkuihin ei liity mitään pervoja "uuh nuorta lihaa" -skenaariota, vaikka miehen kaverit toki jotkut onkin avoimesti juuri tähän puoleen liittyvää kateuttaan avoimesti tuoneet esiin. Meillä ei edes oltu tietoisia toisen iästä, mies näyttää mielestäni vain hieman minua vanhemmalta, ehkä kolmekymppiseltä.
Eli kyllä niitä kiinnostaa, jos olet täysipäinen ja aikuinen nainen, etkä mikään bimbo :D
Mikä ihme tässä muka on niin erikoista ? ihan normaalia toimintaa.
Pari kuukautta sitten kun Hugh Hefneriä (87) ja hänen nuorikkoaan (21)haastateltiin valtakunnalliseen televisoon ja neidolta kysyttiin miten hän nauttii ja suhtautuu seksiin miehensä kanssa ? tämä vastasi että tosi hienolta tuntuu, mutta hieman outoa kumminkin kun en ole koskaan elämässäni harrastanut seksiä vanhemman kuin 23 vuotiaan kanssa. ...
- Hugh käänsi hieman päätään ja sanoi ///
...samat sanat , en minäkään...
Ainoastaan teinitytöt kiinnostaa, alle 16v... Suipot ja pienet nupputisut ja tiukka, untuvainen pillu
Olen kauan ollut sitä mieltä, että alle 30-viotiaisiin naisiin ei kannata koskea, koska niiden maailma on niin erilainen. Itse olen 56-v, ja nuoret naiset kyllä näyttävät tosi hyviltä.