Miksi melkein kaikki on koukussa euron juustohampurilaisiin?
Itsekin olen, mutta en osaa sanoa mikä tarkalleen siinä koukuttaa.
Kommentit (36)
En tiedä, kädet täristen meitä on satamäärin mäkkärin oven takana aukeamista odottamassa ja siinä kysellään, että liikenisikö keltaan euroa, että sais fiksit. Samassa laumassa on herrat ja narrit.
Halpa vaihtoehto ja parempi kuin pullakahvit.
Euron juusto ja kahvi on vakio-ostos mäkkäristä.
Paitsi kahvin otan yleensä esim. Prisman kahviosta kun Mäkin kahvi on täyttä kuraa ja kahvimaitona jotain ihme kurria, Prismassa kermaa :-)
En ole enkä tunne ketään, joka olisi. Taidat olla palkattu markkinoija?
Ketkä "kaikki"? Mä en tunne ketään, joka olisi. En ole ikinä syönyt euron juustoa. Lähimpään Mäkkäriinkin on täältä, missä asun, lähes 100 km.
Ketkä kaikki? Asun Helsingissä ja pari tuttua noita hehkuttaa. Itse en ole edes maistanut.
Ei taida enää edes olla tarjolla euron juustoja? Ja kukaan ei ole niihin koukussa. Ei kukaan! Ei edes AP Mäkin markkinoinnista.
EIköhän se ole ihan perustavanlaatuinen opittu vahvistus tai palkitseminen tms joka saa aivot valitsemaan helpon keinon saada rasvaa, vaikkei sitä tarvitsisikaan.
Ja eikö ne maksa jo muutenkin 1,10 €
Rasva+suola+sokeri niissä koukuttaa keitä koukuttaa, ei tosiaankaan "melkein kaikkia".
Hyi hitto. Oksu tulee ajatuksestakin. Mielummin fixaan itselleni vaikka jonkun lohisalaatin kurpitsansiemenillä ja valkosipulikastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi kahvin otan yleensä esim. Prisman kahviosta kun Mäkin kahvi on täyttä kuraa ja kahvimaitona jotain ihme kurria, Prismassa kermaa :-)
Mäkkärissä on muuten melkeinpä parhaimman makuinen edullinen kahvikupponen, mitä löytyy. Kahvi on oikeasti hyvää ja paljon parempaa kuin huoltamoiden, kaupoojen tai kioskien kahvikupposet.
Kaikki?
Missä piireissä sä oikein liikut
En ole kyllä kuullut, että kukaan on niihin koukussa, mutta mäkkärin antimet ovat muuten hyviä. Ehkä liikutaan vähän erilaisissa piireissä.
Ei nyt koukussa, mutta jos paskaa mättöruokaa syö nälkäänsä, niin tuossa on paras hinta-laatu suhde. Voi ottaa kympin satsin ja varmasti nälkä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärissä on muuten melkeinpä parhaimman makuinen edullinen kahvikupponen, mitä löytyy. Kahvi on oikeasti hyvää ja paljon parempaa kuin huoltamoiden, kaupoojen tai kioskien kahvikupposet.
Kahvin mausta en tiedä. Olettaisin samaksi Juhla mokaksi mitä muissakin paikoissa.
Kahvin lisukkeet ovan Mäkissä surkeita, ei kermaa vaan jotain rasvatonta maidon korviketta.
Kaiken lisäksi monissa paikoissa ei pääse itse vaikuttamaan maidon määrään, ellei "vaadi" tölkkiä tiskille ja kaada itse oman makunsa mukaisen määrän.
Mieluummin otan täydellisestä itsepalvelusta kahvini, määrittelen omin pikku kätösin kemani määrän ja maksan täydellisestä kahvihetkestä saman kuin Mäkin kurriliemestä.
Kaiken lisäksi sitä euron juustoa saa odotella "pikaruokapaikssa" 15 minuuttia, joten on aikaa hakea viereisestä Prisman kahviosta makuuni sopivampaa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvin mausta en tiedä. Olettaisin samaksi Juhla mokaksi mitä muissakin paikoissa.
Kahvin lisukkeet ovan Mäkissä surkeita, ei kermaa vaan jotain rasvatonta maidon korviketta.
Kaiken lisäksi monissa paikoissa ei pääse itse vaikuttamaan maidon määrään, ellei "vaadi" tölkkiä tiskille ja kaada itse oman makunsa mukaisen määrän.
Mieluummin otan täydellisestä itsepalvelusta kahvini, määrittelen omin pikku kätösin kemani määrän ja maksan täydellisestä kahvihetkestä saman kuin Mäkin kurriliemestä.
Kaiken lisäksi sitä euron juustoa saa odotella "pikaruokapaikssa" 15 minuuttia, joten on aikaa hakea viereisestä Prisman kahviosta makuuni sopivampaa kahvia.
Siellä on Segafredon kahvit.
Se entinen euron juusto on mautompi, kuin muut burilaiset siellä.
Yksikössä olevat jutut ovat aina näppäriä.