Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi melkein kaikki on koukussa euron juustohampurilaisiin?

Vierailija
12.10.2020 |

Itsekin olen, mutta en osaa sanoa mikä tarkalleen siinä koukuttaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.20 maksaa nykyään. Ihan hyviä ovat joskus, mutta ei niihin nyt juuri kukaan koukussa ole :D Joku tietysti voi olla, mutta on varmasti harvassa sellaiset ihmiset.

Vierailija
22/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti kansalla on juntit huvit.

Itse syön yleensä vegaania ja gluteenitonta. Kanaa ja kalaa joskus, kunhan ei ole maitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän ne edes maksa enää euroa vaan 1,20€!

Vierailija
24/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, olen ollut vegaani jo yli vuoden, mutta nyt alkoi tekemään mieli juustohampparia.

Vierailija
25/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halpa vaihtoehto ja parempi kuin pullakahvit.

Euron juusto ja kahvi on vakio-ostos mäkkäristä.

Paitsi kahvin otan yleensä esim. Prisman kahviosta kun Mäkin kahvi on täyttä kuraa ja kahvimaitona jotain ihme kurria, Prismassa kermaa :-)

Mäkkärissä on muuten melkeinpä parhaimman makuinen edullinen kahvikupponen, mitä löytyy. Kahvi on oikeasti hyvää ja paljon parempaa kuin huoltamoiden, kaupoojen tai kioskien kahvikupposet.

Kahvin mausta en tiedä. Olettaisin samaksi Juhla mokaksi mitä muissakin paikoissa.

Kahvin lisukkeet ovan Mäkissä surkeita, ei kermaa vaan jotain rasvatonta maidon korviketta.

Kaiken lisäksi monissa paikoissa ei pääse itse vaikuttamaan maidon määrään, ellei "vaadi" tölkkiä tiskille ja kaada itse oman makunsa mukaisen määrän.

Mieluummin otan täydellisestä itsepalvelusta kahvini, määrittelen omin pikku kätösin kemani määrän ja maksan täydellisestä kahvihetkestä saman kuin Mäkin kurriliemestä.

Kaiken lisäksi sitä euron juustoa saa odotella "pikaruokapaikssa" 15 minuuttia, joten on aikaa hakea viereisestä Prisman kahviosta makuuni sopivampaa kahvia.

Siellä on Segafredon kahvit. 

Oho, ilmankos. Mäkkärin kahvi on oikeasti todella hyvää.

Vierailija
26/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse syön yleensä vegaania ja gluteenitonta. Kanaa ja kalaa joskus, kunhan ei ole maitoa.

Onko kaverina vielä sähköallergiaakin?

Vierailija
27/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Oman elämänsä uniikki lumihiutale (todellisuudessa puolella suomalaisista on joitain ihme allergioita ja yliherkkyyksiä ainakin kuviteltuina, jos ei oikeasti)

Vierailija
28/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, olen ollut vegaani jo yli vuoden, mutta nyt alkoi tekemään mieli juustohampparia.

Kannattaa muistuttaa itselleen mistä suolenpätkistä ja rustoista ton hintaluokan lihatuotteet valmistetaan!

Vierailija
29/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku tuomitsee nämä hampurilaiset ja käy kuitenkin niitä syömässä "salaa"? En ymmärrä moista ollenkaan. Joko niitä ostaa tai ei osta. 

Vierailija
30/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku tuomitsee nämä hampurilaiset ja käy kuitenkin niitä syömässä "salaa"? En ymmärrä moista ollenkaan. Joko niitä ostaa tai ei osta. 

Mistä tämä nyt tuli? Vai oletko työsuhteessa Mäkkäriin ja tämä ketju on osa mainiskampanjaa?

Vierailija
31/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa joskus aitoa Beluga kaviaaria paahtoleivällä, niin tiedätte millaista on koukuttava mättö. Juomaksi jääkylmät vodkasnapsit.

Vierailija
32/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään joka niistä edes tykkäisi.

Vierailija
33/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran söin, kun tiimi joutui ylitöihin ja tiiminvetäjä haki viereisestä mäkistä ison kasan niitä meille välipalaksi.

Ei kyllä tulisi mieleenkään itse ostaa, tuo yksi nyt meni tuossa tilanteessa.

Vierailija
34/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työpaikan toimitusjohtaja syö noita joka päivä lounaaksi.

On sairaalloisen saita mies

Vierailija
35/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa pikahampurilainen, josta ei jää ällöttävää oloa, on hesen ruishampurilainen.

Vierailija
36/36 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa? Melkein kaikki?

Oletko itse 15-vuotias jonne ja tuttavapiirisi samanlaista? En tunne ketään yli 20-vuotiasta, joka suostuisi syömään niitä vapaaehtoisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan