Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kysyn mieheltä missä hän tykkää OIKEASTI

Vierailija
12.10.2020 |

Uskoisin miehen olevan avoin ja kokenut seksissä.. en vain tiedä onko hän minun kanssani jotenkin tylsistynyt ja siksi seksiä on vain kerran viikossa jos sitäkään. Minä haluaisin useammin mutta en osaa enää tehdä aloitetta,koska mies on myöntänyt että epäilee jotain testosteronin puutetta tms... Ei ole tarkemmin kertonut onko ollut jo aiemmissa suhteissa.

En myöskään ole ohimennen kysyttynä saanut irti mistä hän pitää ja mitä haluaisi ja luulisin, että minun on vain otettava selvää kokeilemalla. No, itsetunto tuon kokeilemisen suhteen alhainen, koska tuo vähäinen määrä on kääntynyt mielessäni nyt niin päin, että hän ei juuri minua halua! Ja siellä taustalla mielessä joku, jonka kanssa päässyt taivaisiin. Kysynkö siis ihan suoraan onko näin ja miten saan irti mitään kun ei oikein jatku se keskustelu, muista asioista on ollut helppo puhua mutta tämä on minulle arka aihe kun en ole tällaiseen tottunut.. enkä ole mikään seksipommi, mutta seksiä haluaisin kyllä enemmän ja ihan tavallista, ellei hän haluaisi jotain erilaista.. siksi mietin, että eikö vain uskalla kertoa koska olen tylsimys..

Seisokkiongelmia ei ole tai muutakaan, mutta ei vain päädytä sängyssä kuin nukkumaan, paitsi kerran viikonloppuisin puoli tuntia. Varttikin riittäisi minulle kun en jaksa pitkiä sessioita.. mutta useammin,edes 2-3 kertaa viikossa 😔

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suora puhe on aina paras. Eihän tossa nyt arvuuttelut auta.

Vierailija
2/3 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia rohkeasti puheeksi, kun hetki on otollinen keskustelulle ja sille on riittävästi aikaa.

Älä missään tapauksessa syyllistä miestäsi, jos haluat rakentavan keskustelun. Kerro ennemminkin miltä sinusta tuntuu ja että haluaisit häntä, useammin. Kysy sitten suoraan onko hänellä toiveita seksinne suhteen ja kerro että olisit valmis toteuttamaan uusiakin juttuja.

Jos teidän on ollut helppo keskustella muistakin asioista, luulisi tämänkin keskustelun onnistuvan.

Kuten yllä vastannut sanoo, suoraan puhuminen on parempi kuin arvailu. Yleensä arvaten mennään ihan metsään, tehdään vääriä johtopäätöksiä.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä täyttämään joku seksikysely aktiviteeteista ja sitten juttelette kohta kohdalta. Jos kiinnostaa molempia, niin sitten kokeilette. Helpompi jäsentää ja miettiä etukäteen rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä