Vainoharhaista(ko)??
Muutamia päiviä ihmetellyt luurin akun kestoa. On kuluttanut esim 5-7% akkua 1.5 tunnissa. Eli on ollut sen ajan käyttämättä.
Toi on yleensä mun lenkin kesto ja puhelin on silloin kotona, ja juuri sinä aikana noin on käynyt. Melko suurperheessä asun, onks jollain tarve käydä mun puhelimella, vai olenko vainoharhainen. Normisti ei noin paljoa ole akkua kuluttanut.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla siis aihetta epäillä että joku on kiinnostunut puhelimestani lenkin aikana, ottaen huomioon tuon että yöllä kulunut vain 6% akkua?
Voi kuulostaa typerältä, mutta mulle iso kysymys, koska koen että periaatteestakaan ei kenenkään puhelimiin kosketa kysymättä.
ApMitä sinä tällä ketjulla oikein haet? Että me tällä palstalla tietäisimme, räplääkö joku kännyäsi poissaollessasi. Kieltäydyt ottamasta sitä mukaan lenkille, mikä on ihan käsittämätöntä, ja kieltäydyt laittamasta siihen salasanan. Jotain meiltä kuitenkin ilmeisesti odotat, mutta mitä ja miksi?
Minulle tulee väistämättä mieleen, että olet digitaalisen väkivallan uhri; puolisosi ei hyväksy salasanan laittamista puhelimeesi eikä anna sinun ottaa sitä mukaan lenkille, jotta et voi sieltä soittaa muille miehille.
Mullla taas käy mielessä myös, että ap voi olla sen digitaalisen väkivallan ja rajoittamisen tekjä, joka yrittää ronkkia sopivaa selitystä, jonka kiinni jäädessään puolisolleen antaisi.
Nyt on kyllä ufoa settiä. Miksi yleensä ottaen seuraat kuinka paljon on akkua kulunut lenkin aikana?? Miksi se ei ole lukossa jos se ei ole sinulla mukana? Vai oletko itse määrännyt, että kukaan perheessä ei saa lukita puhelinta tai ottaa sitä mukaan lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla siis aihetta epäillä että joku on kiinnostunut puhelimestani lenkin aikana, ottaen huomioon tuon että yöllä kulunut vain 6% akkua?
Voi kuulostaa typerältä, mutta mulle iso kysymys, koska koen että periaatteestakaan ei kenenkään puhelimiin kosketa kysymättä.
ApMitä sinä tällä ketjulla oikein haet? Että me tällä palstalla tietäisimme, räplääkö joku kännyäsi poissaollessasi. Kieltäydyt ottamasta sitä mukaan lenkille, mikä on ihan käsittämätöntä, ja kieltäydyt laittamasta siihen salasanan. Jotain meiltä kuitenkin ilmeisesti odotat, mutta mitä ja miksi?
Minulle tulee väistämättä mieleen, että olet digitaalisen väkivallan uhri; puolisosi ei hyväksy salasanan laittamista puhelimeesi eikä anna sinun ottaa sitä mukaan lenkille, jotta et voi sieltä soittaa muille miehille.
Mullla taas käy mielessä myös, että ap voi olla sen digitaalisen väkivallan ja rajoittamisen tekjä, joka yrittää ronkkia sopivaa selitystä, jonka kiinni jäädessään puolisolleen antaisi.
Täh? Tuossa nyt oli vielä vähemmän tolkkua kuin tässä ap:n jankkaamisessa.
Ap, sinun pitää mennä asiantuntijaliikkeeseen selvittämään nuo asiat, joitta ei ala hermo kiristymään täällä sinulle vastaileville, niinkuin nyt pikkuhiljaa meinaa käydä. Ihan rohkeasti vaan. Kuka tuosta nyt muuten tolkkua saa.
Saatana kysy perheenjäseniltä, täällä kukaan ei voi tietää, kulutusta ei voi tietää kun ei tiedän kaikkea sinun puhelimestasi.
Voi vi. ttu sulje se vit. un puhelin lenkin ajaksi ja ennen kaikkea lopeta tuo lässytys.
Puhelin päällä=Akkua kuluu
Puhelin yöllä päällä=Akkua kuluu yöllä