Aloitan Superdieetin 6.1, muita?
Kommentit (45)
Onko siellä niitä valmiita ruokaohjeita? Minkälaisia?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 20:55"]
Onko siellä niitä valmiita ruokaohjeita? Minkälaisia?
[/quote]
Luuletko, että maksaneet jakelevat sulle tietojaan ilmaiseksi?
Aloitan päivää myöhässä, tai kahta. Toivun parhaillaan mahataudista enkä pysty syömään niin paljon ruokaa kuin dieetti vaatisi, niin hassulta kuin se tuntuukin. Lähtötilanteeni on karmiva, kymmenien kilojen ylipaino.
Minä aloitan myös huomenna! Kiva että meitä on muitakin. Mun lähtötilanne on raskausläskit about 5kg.
Mukana, kuten myös +45kg. Mites ap?
Mä tajusin vasta eilen että nyt alkais. Vähän nopeasti tulee, uutta ehtii kai mukaan vieläkin ilmoittautua? Olen tän illan lueskellut juttuja Fitfarmiin liittyen ja kyllähän toi kannattaisi kokeilla. Mulla olis pudotettavaa 15-20 kiloa ja oikeastaan yhtä tärkeä ois saada lihaskunto ja aerobinen kunto nousuun. Ei nimittäin oma olotila ole todellakaan parhaasta päästä, koskaan en näin surkeassa kunnossa ole ollut! Sulla on kai jo ohjeet? Ehtii varmaan vielä mukaan jos huomenna roikkuu kaupan ripasessa kun aukeaa, taitaa tarvita ruoka-aineita joita ei välttämättä kaapit pullistele?
Mä aloitan itseasiassa 7.1, eli huomenna syön vielä herkut kaapeista huutelemasta :D
N. 15kg ois tavoitteena pudottaa ja kotitreeni-ohjelmalla menen.
Onko tarkoitus että tuo 15kg putoaa tuossa kuudessa viikossa??
Ei olis tarvis niin nopeasti lähteä, lähinnä ajattelin että olis hyvä alku laihdutukselle tuo dieetti...
Pitääkin tarkistaa pienemmän pudotuksen ruokavalio, jos olis erilainen.
-ap-
Ei ole tarkoitus, vaan mahdollisuus.
Ja toki voi aloittaa vaikka viikonkin myöhässä, etenee omaan tahtiin mutta muistaa ottaa kaikki tarvittavat tiedot sieltä sivuilta talteen, ennenkuin oikeudet loppuu!
Mä söin tänään, ni voi huomenna alottaa. :)
nro 4
Ruokavalioon rahkaa, raejuustoa, kaloritonta mehukeittoa, vihreitä kasviksia ja vähärasvaista lihaa.
Joko niitä uusia lisäravinteita saa kaupoista? Vai voiko tilata netistä?
Millasta ton maitorahkan pitää olla? Ei oo määritetty?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:28"]Minä aloitan myös huomenna! Kiva että meitä on muitakin. Mun lähtötilanne on raskausläskit about 5kg.
[/quote]
Sama tilanne mullakin! Tavoite ainakin raskauskilot (5kg) ja toivottavasti hieman enemmänkin...
Ja eihä tuol oo kerrottu miten pitää liikkua minäki päivänä ja monenako päivänä mitäkkii? Hitto ku tää alotus tuli nii yllättäen :D
Missä ei oo kerrottu?? Maksun jälkeen pääsee kattomaan ruokavaliot ja reeniohjeet.
Jep jep, täällä aloitettu myös tänään! Kyllä hetki menee, että tottuu näihin rahkoihin ja muihin sotkuihin :) Mutta ilmeisesti ihmisillä on oikeesti tullut tuloksia tällö, joten luotan siihen ja psyykkaan itteeni eteenpäin! Kokonaisuudessaan pudotettavaa olisi noin 15 kiloa, mutta jos tällä sais hyvän startin.