Mies huijasi minua ulkonäöllisesti!
Kun rakastuin häneen, hän oli viisi vuotta nuorempi, pitkähiuksinen ja naamakin oli hieman erinäköinen. Mitäs nyt!? Olenkohan vähän narsisti?
Kommentit (29)
Siinä on kyllä huijari syyllinen, ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Jaah, eli sama juttu kun keskiverto muijan tinderi kuvissa.
Mutta tämä nainen, eikun mies ei ollut edes Tinderissä. Hän myös puhui kovasti pitävänsä ihan erinäköisistä miehistä kun minä. Eikun naisista..
akka sai maistaa omaa lääkettään. joko nyt loppuu kuvien muokkaaminen, filtterien käyttö, kuvakulmien kanssa sihtaaminen, meikkaaminen jne. ei? yllättyneet: 0
Mulle kävi niin, että nuori 20v mies peitteli kaljuuntumistaan lippiksellä siihen asti, kunnes menimme sänkyyn. Olisi pitänyt pyytää pitämään se lippis päässä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä huijari syyllinen, ei kukaan muu.
Hän ei antanut MITÄÄN vastakaikua koko tänä aikana.
Vierailija kirjoitti:
akka sai maistaa omaa lääkettään. joko nyt loppuu kuvien muokkaaminen, filtterien käyttö, kuvakulmien kanssa sihtaaminen, meikkaaminen jne. ei? yllättyneet: 0
Niin että jos meikkaan, mies saa esiintyä eri henkilönä? 🤣
On siinä oikeutukset keksitty ja tekaistu.
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee samoin sinusta.
Olen hyvin tietoinen asiasta.
Se saa kyllä nyt lätkäistä pitkän peruukin päähän ja vaikka donald trump naamarin päähän, ennen kun sanon edes böö. Mua ei huijata! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii just! Ihan eri persoonalle näyttää. En heti edes tunnistanut. 🤔
Ap
Samalla periaatteella vois ottaa jonkun random kadunäijän tuolta.. On se kun tänä aikana kun olen seurustellut ihan muiden kanssa, niin "oma" mies on pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tainnut sitten kovin suurta vaikutusta tehdä.
Miltähän se seuraavan viiden vuoden päästä näyttää. En uskalla edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tainnut sitten kovin suurta vaikutusta tehdä.
No onhan noita miehiä tähän ikään tullut nähtyä ihan työnkin puolesta.
Luulin häntä silloin vuosia sitten ensin työkaverikseni. Meinasin kysyäkin, että mitäs sinä siinä teet.. 😄 Ilmeeni mahtoi olla hämmentynyt..
Ap
Myös toinen työkaveri on huomannut yhdennäköisyyden..
Ennen oli elämä, nyt on vain Jumala.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Luulin häntä silloin vuosia sitten ensin työkaverikseni. Meinasin kysyäkin, että mitäs sinä siinä teet.. 😄 Ilmeeni mahtoi olla hämmentynyt..
Ap
Kertoo miehestä enemmän kun tuhat sanaa, jos ihastuu naisen peura ajovaloissa ilmeeseen.. Bimbo hakusessa.
Jaah, eli sama juttu kun keskiverto muijan tinderi kuvissa.