Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kodin virtuaaliassistentit?

Vierailija
11.10.2020 |

Onko kellään kotona Amazon Alexaa, Googlen Nest tai vastaavaa? Onko siitä todellista apua tai iloa? Millaisissa yhteyksissä käytätte sitä? Onkohan Suomessa yhtään älykotia jossa suurin osa tekniikasta ja toiminnoista olisi (myös) ääniohjauspohjaisia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alexa. Kysyn ulos lähtiessä paljon ulkona lämmintä, käytän sitä cooking timerina, olen laittanut muutamaan lamppuun smart bulbit jolloin voin niitä ohjata, käytän herätyskellona ja toivotan hyvää yötä aina, mittayksikkö conversioita pystyy tekemään, esim. maili-kilometri, farenheith, celsius, joskus kun tylsää niin voi jutella sille muuten vaan, pyytää kertomaan vitsejä, laittaa muistutuksia ym.

Vierailija
2/2 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on alexa. Kysyn ulos lähtiessä paljon ulkona lämmintä, käytän sitä cooking timerina, olen laittanut muutamaan lamppuun smart bulbit jolloin voin niitä ohjata, käytän herätyskellona ja toivotan hyvää yötä aina, mittayksikkö conversioita pystyy tekemään, esim. maili-kilometri, farenheith, celsius, joskus kun tylsää niin voi jutella sille muuten vaan, pyytää kertomaan vitsejä, laittaa muistutuksia ym.

Keskusteleeko Alexa googlen kalenterin kanssa tai ylipäänsä mäccien?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla