kakkoseen?
Toivottavasti saa olla täällä. Mulla on ihan todellinen ongelma tän asian kanssa eikä tuolla seksi-puolella taida vastauksia saada :/
Mulla on suht uusi seksikumppani, jonka kanssa vielä vähän tutustutaan. Ensimmäisen kerran suuseksiä antaessaan hän hieroi välilihaani, ja se tuntui aika kivalta. Toisella kerralla peukalo pyöri peräaukon ympärillä, ja olin vähän hämmentynyt, ei kukaan aiemmin ole sellaista tehnyt. Yhtäkkiä sormi sujahti sisään, ja voi että se tuntui hyvältä! En olis uskonut, että se voikin tuntua niin hyvältä! Mutta mitä nyt on odotettavissa? Voisko tuon ottaa vihjeenä, että nuo kakkosjutut kiinnostais enemmänkin? Ja jos tekee siihen suuntaan aloitteen, niin annanko? Kun olen aina tähän asti ajatellut, että ei ikinä, mutta tuon viimekertaisen jälkeen alkoi homma kiinnostaa. Ja pitääkö siihen jotenkin valmistautua? Ehkä tyhmiä kysymyksiä, mutta kun ei tosiaan ennestään ole tuollasesta mitään kokemusta..
Kommentit (10)
Noin meilläki alko ! :)Ja hyvältä on tuntunu !
Mutta peppuseksissä pittää olla luottamusta kovasti mieheen, eli varovaisuutta, liukkaria ja jos haluaa ni voi tehä suolenpuhistuksen sitä ennen. Hygienia muistaa, ei siis mitään "sama sormi/kalu peppuun ja sit pimppiin".
Jos miehellä on sormenpaksuinen kulli, niin mikä ettei. Yleensä niillä on isompi eli mieti, miten hyvältä tuntuu kurkku suolessa.
No jos välttämättä haluat peräpukamia ja pelon siitä että aivastaessa on ulosteet lahkeessa niin anna mennä vaan. Onhan peräpukamavoide ja aikuistenvaipat keksitty
Voi helvetti mitä 9-vuotiaiden vastauksia taas.
Liukkaria, kondomi, hitaasti etenemistä. Missään vaiheessa ei ole tarkoitus tuntua kipua. Pieni buttplug hyvä treenailuun. Kannattaa käydä toki pesulla etukäteen mutta peräruiskeet yms. ihan turhia. Paikat ovat puhtaat, jos olet käynyt viime aikoina kakalla ja sinulla on normaali suolen toiminta.
Asiasta kannattaa puhua kumppanin kanssa etukäteen. Niin kuin muutenkin seksistä.
Kiitos vastauksista 3 ja 6. Ehkä on vaan katottava, mihin homma etenee, ja mietittävä sitten jos tilanne eteen tulee. En nyt kuitenkaan enää periaatteessa ole niin kovasti ajatusta vastaan kuin aiemmin :)
Ja neloselle: Ei todellakaan ole sormenpaksuinen ;D
Anaaliyhdyntä on vaarallista,pakko kirjoittaa ihan hoitoalan ammattilaisena
olen nähnyt potilaita joilla peräsuoli revennyt ja siitä seurannut pitkä teho-hoito+ elämä avanteen kanssa.
Vagina on hankausta kestävistä soluista muodostunut limakalvo, kun taas rectum vaurioituu herkästi edestakaisesta liikkeestä, puhumattakaan siitä, jos sinne työnnetään mitä mielikuvituksellisimpia esineitä.
Ken näitä asioita ei usko, voi lainata kirjastosta ge-kirurgian kirjan ja katsoa sieltä.
Mies yrittää vihjailla että olet löysäpmppinen yh.
Kannattaa ottaa asia puheeksi taikka kun hän seuraavaksi hyväilee sinua sieltä, niin anna selvä signaali että etene vaan asia. Kokeilu kannattaa aina.
Muljauta suolesi ulos ja anna miehen nuolla sitä.
Usko kokeneen naisen sanaa, tuntuu taivaalliselta!