Poikaystävä ei ole vastannut kahteen päivään viesteihini
Ollaan etäsuhteessa, koska jouduin opiskelupaikan takia muuttaa toiselle paikkakunnalla. Yleensä viestitellään päivittäin, mutta nyt hän ei ole vastannut noin kahteen päivään. Mikä sitä vaivaa?
Kommentit (18)
Mistä ihmeestä me sen tietäisimme? Voi pyhä sylvi näitä avauksia
Akku loppu, johto hukassa, sammuneena kaverin luo, pettämässä, äitiä katsomassa, ripulissa, koronassa, suuttunut, menettänyt muistinsa.
Vierailija kirjoitti:
Joko se on kuollut tai löytänyt uuden naisen. Veikkaan jälkimmäistä.
Mutta viimeisin viesti häneltä on, että ”hyvää yötä, rakastan sua”, joten en usko että ihan seuraavana aamuna olisi jotain uutta tavannut
Ap
Et oo sitten soittanut sille ja kysynyt mikä vaivaa?
Oletko soittanut? Pistä että olet huolissasi, kun ei ole kuulunut mitään. JOs sekään ei auta, sitten vain odottelet ja koita tehdä omia juttujasi. Poikaystäväsi vastaa varmasti huomenna viimeistään tai kuulet hänestä piakkoin.
akka sai maistaa omaa lääkettään! HAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!! tuolta se ghostaaminen tuntuu
Mun puhelin kuoli mun käsiin. Siitä meni latauspistoke ihan ur bruk, ei ottanu virtaa ja kuoli pois. Mulla on hyvä maksuvalmius ja asutaan Verkkokauppa.comin lähellä. Mut jos oisin ollu köyhä opiskelija joka ei asu Verkkokaupan vieressä, en ois saanu uutta luuria heti samalle päivälle.
Mut noin muuten, jos on sellainen tilanne että haluan tavoittaa jonkun ihmisen, niin kyllä mä ihan soitan. Siinä näkee heti, et hälyttääkö se puhelin vai sanooko se jotain "valitsemaanne numeroon ei saada nyt yhteyttä". Yks vaihtoehto on, että se soi, mut ulkomaisella hälytysäänellä. Kyl sen sit soittoäänestä tunnistaa, onko vaikka Briteissä vai Jenkeissä :-D
On ollu viimeset 2 päivää panemassa jotain opiskelutoveria kaikkiin mahdollisisiin ja mahdottomiin reikiin. Oikein kunnon kuherteluviikonloppu ollut heillä.
Yritä jonkin muun kanavan kautta.
Sama. Tunnen oloni hylätyksi, sattuu, mutta myös suututtaa. Huolestuminen on yksi tunnekirjossa.
Yritin eilen myös soittaa, nyt en enää yritä mitään.
No jos omalle puhelimelle sattuisi jotain et muhun ei saa yhteyttä niin laittaisin kumppanille viestiä jonkun muun puhelimesta ettei ole huolissaan.
Nuo katoamistempun on vaan väkivaltaa.
Voihan se olla et on bileet karannut käsistä ja makaa vaan darrassa kuola poskella,mutta ei se ole syy olla ilmoittelematta itsestään.
Nykyään on kuitenkin helpompi kuin ikinä saada yhteys toisiin vaikka kuinka monen eri kanavan kautta.
Jos en saisi yhteyttä mitenkään, niin soittaisin kyllä jollekin lähisukulaiselleen, ja kysyisin ovatko kuulleet hänestä mitään.
Samaa mieltä kuin muut, soita ja kysy.
Mun ex halusi aina välillä omaa aikaa ja tilaa. Ei kuulemma hermot kestäneet viestitellä aina välillä. No, aika pian siitä sitten tulikin eksä. Sai kaiken ajan ja tilan maailmassa.
Joko se on kuollut tai löytänyt uuden naisen. Veikkaan jälkimmäistä.