Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perusteella joillekin sopii paremmin platinablondit kuin ruskeat, punertavat jne ja päinvastoin?

Vierailija
11.10.2020 |

Osaako joku selittää?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iho on vähän punakka. Olisin entistä punakamman värinen punapäänä tai lämpimän ruskeana. Ihonsävyyni sopii kylmän sävyinen blondi.

Vierailija
2/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tosi vaalea iho ja lapsena oli vitivalkoiset hiukset. Nyt aikuisenakin paras väri on platinablondi. Tummanvaaleakin väri saa minut näyttämään kalmankalpealta ja teennäiseltä. Kaikki ihokarvat säärikarvoista kulmakarvoihin ovat vaaleat. Jos värjään kulmat tummiksi näytän ihan naurettavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys

Mutta perusajatuksena mitä tummempi iho on niin sitä paremmin pikimusta sopii, mutta toisaalta jotkut vaaleaihoisetkin kuten esim japanilaiset näyttää hyvältä myös pikimustilla hiuksilla. Harvalle suomalaiselle sopii pikimusta, sitä en osaa selittää miksi.

Vierailija
4/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimälle ihonsävylle sopii vastaväri eli kylmä vaalea, kylmälle punakalle lämmin vaalea. Korostavat toisiaan. Sen tietää siitä ovatko verisuonet vihertävät vai sinertävät ja ruskettuuko kesällä vai palaako pisamineen. Sama idea kuin meikissä eli vastavärit jotta silmien väri korostuu. Tästä syystä ruotsalaisille sopii platinablondi rusketuksineen ja punakalle kalvakslle suomalaiselle lämmin sävy.

Vierailija
5/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmät värit korostavat sinertäviä verisuonia ja saavat näyttämään sairaalta, jos ei ole hyvä rusketus.

Vierailija
6/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aly Artilla on hyviä videoita väreistä, vartalomalleista, erilaisista kasvoista ja kaikesta muustakin kauneuteen liittyen. Youtubessa siis.

Vierailija
7/7 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iho on kellanvihreä. Mikä hiussävy sopii?

Ainakin vaatteissa koleat värit eivät pue yhtään, esim. harmaa (ellei ihan vaalea tai meleerattu) ei sovi, mustaa en käytä ikinä lähellä kasvoja, jne. Minulle sopii esim. punainen (vaikka en tykkää!), lämpimät murretut keltaiset ja ruskeat jne. Valkoinen sopii vain kesällä kun olen ruskettunut, talvi-ihoa vasten ei käy yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme