Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen naispuoliset ystävät...onko tämä normaalia?

Vierailija
11.10.2020 |

Heippa kaikille!

Olen tutustunut kivaan mieheen jolle ajattelin tehdä aloitteen, koska uskon että molemminpuolista kiinnostusta on ilmassa ja toisaalta mies on myöntänyt olevansa ujo.

On ihana herrasmies eikä ollenkaan öykkäri tai pelimies. Sanoo rehellisesti että on ikäisekseen kokematon naisten kanssa.

Mutta naiskaverit on alkaneet epäilyttämään. Viime kerralla kun oltiin viihteellä samassa porukassa, yksi näistä eli naimisissa oleva nainen pyysi miestä kokeilemaan onko hyvä peffa samalla kun kikatteli korvaan ties mitä. Tämmöistä tuntuu tapahtuvan jatkuvasti, "kaverinaiset" harrastaa kummallista low key lähentelyä vaika olisivat varattuja (!). Tullaan syliin istumaan, painetaan takapuolta miestä vasten ohi mennessä, kerrotaan vihjailevia juttuja, ja muuta.

Ollaan molemmat 35+.

Onko tämmöinen normaalia?

Miehen naispuoliset ystävät...onko tämä normaalia?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia, mitä hittoa. Hyi.

Vierailija
2/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies hyvin komea?

Jos on, kuulostaa epäilyttävältä.

Jos ei ole ja puhuu totta kokemattomuudestaan, lultavasti kaverinaiset yrittävät tuolla tsempata että mies rohkaistuisi ja etenisi naisten kanssa fyysisemmin.

Näin minä veikkaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia. Eikö mies osaa asettaa rajoja, mitä hän itse on mieltä tuollaisesta, eikö häntä ahdista tollanen käytös.

Vierailija
4/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on K&K-mies (kiltti ja kunnollinen), niin olen m44:n kanssa samaa mieltä siitä että varmaankin kamunaiset yrittävät rohkaista miestä kun tietävät että tämän on seksuaalisesti vaaraton ja siksi heille epäkiinnostava.

Tarvitsisimme kuvauksen miehen ulkonäöstä ja asemasta työelämässä asian selittämiseksi.

Vierailija
5/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematonta nyt vaan on niin kiva kiusata koska naiset on sadisteja.

Vierailija
6/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että ujoja nössömiehiä kiusataan tuolla tavalla, jos ovat muuten mukavia.

t. nimim. kokemusta on

Vierailija
7/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m44 kirjoitti:

Onko mies hyvin komea?

Jos on, kuulostaa epäilyttävältä.

Jos ei ole ja puhuu totta kokemattomuudestaan, lultavasti kaverinaiset yrittävät tuolla tsempata että mies rohkaistuisi ja etenisi naisten kanssa fyysisemmin.

Näin minä veikkaisin.

Ei mulla kävisi mielen vieressäkään "tsempata" ujoa kaverimiestä tuolla tavalla.  Wtf!? t: nainen

Vierailija
8/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on tuo ihan normaalia, jos mies kerran on sinkku. 

Vierailija
9/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vastaavia kokemuksia miehenä. Varmaan osittain johtuu siitä, että kaveripiirissä tuntuu olevan sellainen käsitys, etten harrasta minkäälaisia irtosuhteita. Naiset varattuja naisia siis, osa jopa flirttailee miehensä läsnäollessa. Tietänevät kyllä, etten ole tosi mielessä kiinnostunut, tai ainakin luulisin niin. Jos nyt ihan suoraan sanon, niin kyllä ne välilla saa pahemmanpuoleisen paneuksen aikaan... Parisuhdenaiselle eivät kyllä ole minkäänlainen uhka.

Vierailija
10/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vastaavia kokemuksia miehenä. Varmaan osittain johtuu siitä, että kaveripiirissä tuntuu olevan sellainen käsitys, etten harrasta minkäälaisia irtosuhteita. Naiset varattuja naisia siis, osa jopa flirttailee miehensä läsnäollessa. Tietänevät kyllä, etten ole tosi mielessä kiinnostunut, tai ainakin luulisin niin. Jos nyt ihan suoraan sanon, niin kyllä ne välilla saa pahemmanpuoleisen paneuksen aikaan... Parisuhdenaiselle eivät kyllä ole minkäänlainen uhka.

Juuri näin.

Sama tilanne itsellä. On haluttu että kokeilen takamusta, on haluttu antaa kielareita sylissä istuen, tungettu jalkaa housujen etumusta vasten lounaspöydässä ja vaikka mitä. Ja aviomies on usein ollut samoissa pippaloissa mukana.

Seksiä on ehdotettu tasan kerran. Nainen halusi että mennään hänen kotiinsa panemaan. Mies saisi kuulemma nukkua sohvalla kun palaa toisesta raflasta.

Olen melkeinpä täysin kokematon mies, jo aikuisiässä. En ole koskaan ollut parisuhteessa, enkä ole harrastanut mitään yhden yön suhteita.

Vierailija
11/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näitä kokemattomia naisettomia miehiä kiusaavat pariskunnat on vähän sellaisia parinvaihtajahenkisiä ja salaa toivoisivat miehestä kolmatta pyörää, koska kokevat jotenkin turvalliseksi tyypiksi. Etenkin jos se naisettomuus ei ole ulkonäöstä ollut kiinni. Minullakin on kokemattomana miehenä ollut outoa jutskaa joidenkin pariskuntien välillä, kun nainen flirttailee ja tuijottelee jopa ihastuneen oloisesti, eikä mies tunnu laittavan pahitteeksi. Saattaa myös mies 253jopa hellästi kosketella.

Vierailija
12/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillistä, että normaalisti palstan kokemattomat "k i l t t i miehet" valittavat siitä, että ovat hädintuskin päässeet koskettamaan naista, koska naiset ovat liian valikoivia, mutta nyt yhtäkkiä monella onkin runsasta kokemusta siitä, kuinka naiset jopa tyrkyttävät itseään.

Vierailija
13/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä jotkut varatutkin naiset varaavat miesystäviä itselleen ja kokevat kaveripiirin ulkopuolelta tulevat miehestä kiinnostuneet naiset uhaksi itselleen. Mies lopulti jätti pikkuhiljaan naiskaverinsa minuun tutustuessaan, oli kovin sisäänpäin lämpiävä porukka.

Vierailija
14/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkillistä, että normaalisti palstan kokemattomat "k i l t t i miehet" valittavat siitä, että ovat hädintuskin päässeet koskettamaan naista, koska naiset ovat liian valikoivia, mutta nyt yhtäkkiä monella onkin runsasta kokemusta siitä, kuinka naiset jopa tyrkyttävät itseään.

Miksi tuossa olisi ristiriita?

Minä ainakin haluaisin parisuhteen, en naisia jotka valitsevat ihan toisenlaisen miehen elämänkumppaniksi ja sitten satunnaisesti huomalapäissään kiusoittelevat meitä ujoja miehiä.

Kiusoittelu ei ole sama asia kuin parisuhde, tai edes seksin harrastaminen.

Vierailija
15/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa voi olla taustalla sekin että ujoissa miehissä on sellaisia ominaisuuksia joita niistä omista miehistä puuttuu.

Nimittäin, nyt kun asiaa mietin niin kaikkia "kiusaajanaisia" yhdistää sama juttu. Eli hyvinkin perinteisen maskuliininen, suoraviivainen mies joka ei tunteista ihmeemmin puhele.

Tällainen mies sytyttää naisen, mutta toisinaan sitten halutaan sitä toistakin puolta, ja sitten harrastetaan sellaista hauskaa mutta lopulta harmitonta leikkiä ujon kaverimiehen kanssa.

Tavallaan jokainen tajuaa etten vaikkapa minä ole alkuunkaan näiden naisten tyyppiä, joten mieskään ei saa raivareita jos löytää vaimon ujomiehen sylistä. Jos naista pitäisi sylissä aviomiehen tyylinen maskuliinen urho, olisi täysi sota taattu.

Vierailija
16/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sellanen hullu ajatus, että ehkä palstalla kirjoittelee useampikin kuin ne about 5 uli sevaa kilt timiestä? Miksi sellaiset miehet uli sisivat joille naiset tyrkyttävät itseään?

Vierailija
17/17 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://previews.123rf.com/images/xalanx/xalanx1401/xalanx140100089/247…

Ilmeisesti osa miehistä on sitä mieltä että tämmöinen on normaalia käytöstä kun kyseessä on sinkkumies ja naimisissa oleva nainen.