Muita jotka on vaan roikkunut koko Sunnuntai päivän AV palstalla?
Minä olen ja lievästi hävettää. On telkkariki ollu päällä ja katsellut TLC:tä.
Että sellainen akateeminen Sunnuntai.
Olen myös syönyt roska ruokaaa koko päivän (ranskiksia ja kalapuikkoja)
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
No en kokonaan. Puolet nukuin.
Zinc
Zink , turha lässyttäjä. Nimenomaisesti sinulta ei kukaan
ole vieläkään kysynyt
a) yhtään
b) mitään
Käynyt 5 kertaa ja alkaa ärsyttää noi Sanna sitä ja tätä ja Maskit sitä ja tätä -kitisijät. Taidan lopettaa.
Minäpäs olenkin tänään
-joogannut
-syönyt salaattia
-juossut 10 kilometria
-opiskellut
.....
Sitten heräsin ja tilasin perhepizzan vain itselleni.
Täällä myös melkein aamusta asti roikuttu. Välissä tosin kotihommia vähän :)
Nyt haluaisin vaan lisää ranskiksia ja kalapuikkoja... Majoneesin ja ketsupin kera. Roskaruoka koukuttaa.
Huoh ja join just viimeisen pepsi maxin. Pitääkö tässä lähteä pyörällä hakemaan lisää :(
Täällä oon notkunut koko päivän. Pari aloitusta oon tehnyt. Välillä yritin kirjoittaa kirjettä, en jaksanut. En viitsinyt kokata, syötiin teinien kanssa tähteitä. Suihkuun sentään toimeennuin.
Lähes. Piti lukea tänään kirjaa mutta... no huomenna vielä viimeinen lomapäivä, ehkä silloin reipastun lukemaan kirjaa.
Vähän väliä on pitänyt kurkata. Olen sentään kuitenkin käynyt koirien kanssa lenkillä ja pessyt pyykkiä ja viikannut edellisen kasan kaappiin. Mikähän siinä on, että telkkarin pitää olla kuitenkin päällä vaikka täällä notkunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vähän väliä on pitänyt kurkata. Olen sentään kuitenkin käynyt koirien kanssa lenkillä ja pessyt pyykkiä ja viikannut edellisen kasan kaappiin. Mikähän siinä on, että telkkarin pitää olla kuitenkin päällä vaikka täällä notkunkin.
Mullaki on aina telkkari päällä kun roikun täällä, mieluiten jotain hömppää. Nyt tulee 90 päivää morsiamena.
Mua stressaa se kun huomenna on Maanantai ja pitää herätä aikaisin niin siksi vain pérseilen ja ahmin mättöä.
No en kokonaan. Puolet nukuin.
Zinc