Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieras lapsi löi minua kaupassa

Vierailija
05.01.2014 |

Katselin tavaroita ja lapsi, noin 3v, käveli minua päiten. Kai sitten suuttui siitä, että olin hänen reitillään ja löi nyrkillä minua. Äiti nauraen pyysi anteeksi, mutta lasta ei mitenkään edes toruttu tilanteesta. Kyllä noinkin pienelle täytyy näyttää, että muita ei saa lyödä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyykistynyt sen lapsen tasolle ja kuiskannut (niin että äiti ei kuule) jotain tosi ilkeää ja pelottavaa. Ja ehkä vielä nipistänyt huomaamattomaan paikkaan, vaikka korvaan, pipon alle.

Vierailija
22/26 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kääntänyt toisenkin posken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 3-vuotias lämäyttää aikuista, niin se ei ole kovin suuri asia. Ehkä kolmivuotiaan äiti kuvitteli että ap:llä on lapsia ja pyysi siksi hymyillen anteeksi. Siis kamalaa, että ihan hymyillään! Ja pyydetään anteeksi! Suomessa! Ja kaupassa vieläpä, vaikka tavaroiden katselu on vakava asia!

Tuo 7- ja 9-vuotiaan välikohtaus vaatii jo enemmän pohdintaa kun ovat melkein samanikäisiä. 

Vierailija
24/26 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 13:08"]

Ei normaali lapsi käy noin toisen kimppuun.

[/quote]

Ehkä hän ei ollut normaali. Kaikki kehitysvammat ym. erityisyydet eivät näy päälle. Tietenkään lyöminen ei silti ole ok, mutta ehkä oman lapsen epänormaalisuuksia ei joka tilanteessa jaksa selostaa.

[/quote]

Mielestäni se ei ole "joka tilanne", jos lapsi käy vieraan ihmisen kimppuun ilman syytä. Tai jos on, niin ehkei sellaisen lapsen kanssa ole hyvä lähteä liikenteeseen vahtimatta sitä tarkemmin... 

Vierailija
25/26 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmä silmästä, hammas hampaasta..

Vierailija
26/26 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ja pitääkin lyödä takaisin. itse ainakin löisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi