Miten autoton pääsee vauvan kanssa pois sairaalasta?
Tuskin turvakaukaloakaan haluaa ostaa vain taksimatkan takia. Enkä itse ainakaan haluaisi matkustaa bussilla vastasyntyneen kanssa (varsinkaan korona aikaan)
Kommentit (53)
Eikö ainakin joissain takseissa ole turvakaukalot/istuimet?
Taxilla, autolla, junalla, metrolla, ratikalla, polkupyörällä tai kävellen.
Taksilla tai kävellen. Luulisi että jostain voi lainata/vuokrata turvakaukalon.
Lapsi huostaan heti, jos tällaisia pitää kysellä
Taksiin voi tilata turvakaukalon, turvakaukaloit voi vuokrata ja ilmeisesti niitä on myös lainattavissa joistain neuvoloista. Voi myös kävellä tai kulkea julkisilla.
Taksilla. Tuohon saanee Kela-taksin, jolloin kyyti maksaa 25 euroa per suunta. Taksi pitää tilata ajoissa ja kysyä, saisiko siihen turvaistuimen.
Me käveltiin rattaiden kanssa kotiin sairaalasta. Mutta ehkä kannattaa joku kaukalo ostaa, vaikka sitten käytettynä halpa. Onpahan valmiina, jos pitää illalla kiireellä päästä taksilla päivystykseen vauvan kanssa. Tai jos menee lomalla sukuloimaan, ja sukulaisilta saisi autokyydin juna-asemalta tms.
Miten noin avuton ihminen tulee pärjäämään vauvan kanssa kotona?
Taksilla. Eikö sen turvakaukalon saa lainaksi sairaalasta vai miten on?
Jos mies ei kykene noutoa järjestämään, niin ei tapaamisoikeutta.
Itse en olis pillu riekaleina voinut kävellä mitenkään.
Otettiin taksi, maksoi n. kympin. Onko lisää ihmetyksen aiheita?
Ei kukaan oikeesti voi olla noin tyhmä kuin ap.
Julkisilla voi mennä ihan hyvin: ei vauvoilla ole koronatartuntoja todettu.
Miten autollinen pääsee vauvan kanssa synnäriltä kotiin ilman turvakaukaloa? Niinpä. Hanki se kaukalo.
Kai sitten olen tyhmä. Olen taksitilauksiakin hoitanut työkseni muttei ketään ikinä pyytänyt kaukaloa. Enkä tiennyt sen olevan edes mahdollista.
Taksilla pääsee. Turvakaukalon voi hankkia autotonkin. Niin mekin tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten autollinen pääsee vauvan kanssa synnäriltä kotiin ilman turvakaukaloa? Niinpä. Hanki se kaukalo.
Pöljä jos ei ole edes aikeita ostaa autoa niin mitä hittoa teet kaukalolla. Maksaa ihan julmetusti yhtä matkaa varten.
En minä vaan tiedä.