Jotain outoa pääministerissämme on
On kulkenut kohusta kohuun. Ihan kun ei kykenisi saamaan ihmisiä puolelleen. Se on huono piirre, nyt tarvittaisiin koko kansan pääministeriä eikä punaista puoluejunttaa.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä, miks pitää olla kokoajan pääministerin kimpussa... En oo varmaan puoliakaan uutisia pääministeristä lukenut, koska ei kiinnosta muutkaan uutiset, joissa tekemällä tehdään klikkiotsikoita naisesta, jolla ei ole rintaliivejä kun idea koko artikkelissa oli aivan joku muu.
Olenko väärässä jos oletan että Sipilän ollessa pääministerinä häntä sai sinun puolestasi lyödä kuin vierasta sikaa? Ja lyötiinkin.
Mahtaa Sipilää nyt naurattaa. Siitäkin sai haukut, kun sanoi, että riittää kusitolppana olo ;)
Zinc
Annetaan työrauha hallitukselle ja ministereille
Sanna tykkää muunnella totuutta tarpeidensa mukaan
Vierailija kirjoitti:
Annetaan työrauha hallitukselle ja ministereille
Kai kirjoitit näin Sibbenkin aikaan ?
Zinc
Miksi pitää koko ajan olla hänen kimpussa on paljon mielenkiintoisempaa. Eikö voi keskittyä niihin tärkeisiin asioihin, eikö ihmisillä ole mitään kontrollia?
Nam nam nam draamaa! Kun se oma elämä on niin saatanan tylsää.🙄
Vierailija kirjoitti:
Sanna tykkää muunnella totuutta tarpeidensa mukaan
Kerro esimerkki!
Sanna sanna sanna sanna sanna sanna...
Menikö se 6,6 miljardia serkuilleen, joita hän ei tiennyt sukulaisikseen?
Kyllä saivat aikoinaan pääministerit niin Stubb kuin Katainenkin kuulla ja tuntea, mitä on olla valtakunnan kusitolppa.
Sillä sitähän se pääminiserinä olo on. Aina ja jokaisella pääministerillä.
Sanna Marinin kohdalla on vain lisämausteena vielä se, että hän sattuu olemaan nainen.
Näin se menee, eikä sille mitään mahda, politiikka on likaista peliä myös kansan syvissä riveissä!
No en nyt sanoisi että "kulkenut kohusta kohuun". Pistäkääs siellä Petterin Trollitehtaassa nyt vähän parempaa kamaa tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö voi keskittyä niihin tärkeisiin asioihin, eikö ihmisillä ole mitään kontrollia?
Vaikka tisseihin.
Niin kuin pääministerikin.
Ihan yhtä lailla vähän äkkivääriä ihmisiä niin Sipilä kuin Marin, ja ihan yhtä lailla joutuneet sekä ihailun että arvostelun kohteeksi. Tasoissa ollaan.
Okei, Sipilällä saattoi olla jotain vähän hämäriä bisnesyhteyksiä. Marinin takaa ei vielä ole paljastunut vastaavaa. Mutta onhan tässä aikaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ajatellut että asperger, silmien tai katseen ja puhetavan perusteella.
Ei aspergerissä mitään vikaa ole, mutta selittää kyllä sen miten mahdottoman huono hän on aidosti ymmärtämään ihmisiä. Koska hän ei itse koe tunteita kuten useimmat.
Miten se on näkynyt, että olisi huono ymmärtämään ihmisiä?
Useimmat ymmärtävät joitakin ihmisiä, mutta eivät kaikkia. Useimmat ymmärtävät ihmisiä, jotka ovat samassa asemassa, jossa itse on ollut. Marin ehkä ymmärtää pätkäduunarin fiiliksiä, ei yrityspomon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ajatellut että asperger, silmien tai katseen ja puhetavan perusteella.
Ei aspergerissä mitään vikaa ole, mutta selittää kyllä sen miten mahdottoman huono hän on aidosti ymmärtämään ihmisiä. Koska hän ei itse koe tunteita kuten useimmat.Miten se on näkynyt, että olisi huono ymmärtämään ihmisiä?
Useimmat ymmärtävät joitakin ihmisiä, mutta eivät kaikkia. Useimmat ymmärtävät ihmisiä, jotka ovat samassa asemassa, jossa itse on ollut. Marin ehkä ymmärtää pätkäduunarin fiiliksiä, ei yrityspomon.
Ei Marin minusta näytä ymmärtävän duunareitakaan. Aitous ja empatia puuttuu, hän on kylmä ja kolkko aina. Lämpeää vain kun suuttuu. Eikä se ole positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Ei aspergerissä mitään vikaa ole, mutta selittää kyllä sen miten mahdottoman huono hän on aidosti ymmärtämään ihmisiä. Koska hän ei itse koe tunteita kuten useimmat.
Asperger ei ole tunteeton. Sekoitat nyt psykopaattiin.
En nyt ihan ymmärrä, miks pitää olla kokoajan pääministerin kimpussa... En oo varmaan puoliakaan uutisia pääministeristä lukenut, koska ei kiinnosta muutkaan uutiset, joissa tekemällä tehdään klikkiotsikoita naisesta, jolla ei ole rintaliivejä kun idea koko artikkelissa oli aivan joku muu.