Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko enkeleihin?

Vierailija
05.01.2014 |

Kerro enkelikokemuksesi. Itse olen keskellä mielen myllerrystä ja jonkinlaista henkistymisprosessia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään usko mihinkään yliluonnolliseen. Tarkoittaa "henkistyminen" sitä että menettää järkensä?

Vierailija
2/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En usko spaghettihirviöönkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa, koska olen niin monesti ollut kuoleman kosketuksessa ja aina omituisesti selvinnyt.

Vierailija
4/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon todellakin enkeleihin. Olen saanut niin monesti kokea, että kun olen pyytänyt aidosti sydämestäni jotain niin olen saanut sen kiitollisuudella ottaa vastaan. Joskus myös tunnen ihan fyysisesti kun enkeli on lähellä tai silittää hiuksiani. Huomasin näitä kokemuksia noin 3 vuotta sitten ekan kerran ku olin tosi kipeän selkäni vuoksi osteopaatilla. En oikein tiedä mitä siellä tapahtui, mutta menin johonkin "tilaan" näin hirveästi valoa ja hahmoja (olin siis silmät kiinni). Selkä parani ihan sillä hetkellä. Ja siitä kiitollisena aloin huomioimaan enemmän mitä ympärillä tapahtuu ja siitä lähtien olen uskonut enkeleihin.

Vierailija
5/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. He ovat kanssani joka hetki ja auttavat kun pyydän. Missä tahansa asiassa. He auttavat meitä ihan jokaista - ei tarvi kuin pyytää. Ihan vain mielelssäs i pyydät apua omilta enkeleiltäsi. Kiitä kun saat avun.

Vierailija
6/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kävelin kadulla ja käännyin nopeasti katsomaan taakseni, kun tuntui, että joku vilahti selkäni takaa. Parin metrin päässä perässäni kulki hieman laitapuolenkulkijan näköinen nainen, joka hymyili ja sanoi, että "siitä meni sun enkeli". Siitä tuli jännä olo pitkäksi aikaa.

Vierailija
7/7 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tapaa uskon. Viime talvena oli ihan tavallinen aamu, mutta lunta oli satanut paljon ja satoi koko ajan. Kävin viemässä nuorimman päiväkotiin ja lähdin ajelemaan töihin. Muutaman kilometrin sisällä minulle tuli monta kertaa olo, että pitäisi pysähtyä, ihan kuin joku olisi vieressä sanonut, että pysähdy! En pysähtynyt, mutta ajoin entistä varovaisemmin.

Neljän kilometrin päässä kotoa yhdessä risteyksessä toinen auto kääntyi eteeni ja yrittäessäni väistää sitä autoni luisui kahteen risteyksessä olleeseen autoon. Muille ihmisille ei tapahtunut mitään, mutta autoni meni lunastukseen ja minut passitettiin päiväksi sairaalaan tarkkailuun. Sairaalassa ensimmäinen hoitaja sanoi, että minulla oli istunut enkeli olkapäällä. Kolarista kuultuaan useat ihmiset sanoivat samaa ja jotenkin se tuntui mukavalta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi