Halut räjäyttää pään ja suhteen. (seksiaddikti)
Olen törmännyt tyttöystävänni kanssa uuteen ongelmaan. Haluihini! Olen 19v mies ja olen seurustellut tyttöystäväni kanssa jo hyvän aikaa. Tyttöystäväni on raskauden viimeisellä kolmanneksella.
Harrastamme seksia lähes päivittäin tai oikeastaan aina kun hänellä sitä mielitekee. Mutta tämä ei minìulle millään riitä. Itselläni tekee mieli aivan koko ajan. Ja tyttöystäväni on erittäin ymmärtäväinen hän on monta kertaa hoitanut minut käsin vaikkei hänellä ole seksiä mieliteh nyt ja antaa minun runkata vapaasti ja olen sitä tehnytkin muttei silläkään tunnu olevan apua. Ja nyt puhutaan 3-5kerrata päivässä. Tyttöystänä alkaa jo väsyä kun en saa millään pidettyö iltaisin sängyssä sormia pois hänen haaroistaan. En saa itsestäni hallintaa yritän koko ajan saada lisää ja lisää seksiä. Joten kysynapua miten saan haluni laskemään.
Kommentit (10)
Tyttöystävän edessä runkkaaminen kullä vaikuttaa erittäin häiriintyneeltä ellei se olisi joku esileikin kaltainen ratkaisu.
Minulla on sama ongelma. Omalle kohdalle osuneet naiset eivät vaan halua seksiä liian usein. Tällä hetkellä minulla on vaimon lisäksi rakastajatar. Silti seksiä ei saa läheskään riittävästi. Tarvitsisin seksiä useita kertoja päivässä mutta saan korkeintaan kerran viikossa. En ole keksinyt tähän ratkaisua.
ymmärrän kyllä tunteesi. Itse olen nainen ja halut samaa luokkaa kuin sulla ap..
Olisi hienoa kun olisi joku tapa löytää samansuuruisella seksivietillä oleva kumppani. Näyttää siltä että useimmissa suhteissa toinen kärsii puutteesta.
Ap:n ongelma luultavasti lisääntyy kun vauva syntyy ja äidin huomio kiintyy vauvan hoitamiseen.
Ap
Se tässä hiukan huolestuttaa että saanti loppuu.
Ja tosiaan alan hiukka pelätä et nä halut repii suhteen sillä liian montakertaa ollaan nukuttu mykkäkoulussa kun en oo saanut pidettyy näppejä kurissä. Meillä on halut ollut tasan ennen raskautta. Harrastimme monen tunnin sessioita ainakun olisiihen aikaa ja silloin kun ei sitä edes ollut, mutta ei raskauden aikana.
Ei voi kuin ihailla naisystävääsi itse en mikään addikti ole, mutta enemmän haluja kuin vaimollani. Ja olen usein kysynyt että voisiko hän avittaa minua käsin ja vastau on ollut aina "ooksä hullu". Kaikilla asioilla on tapana järjestyy tsemppii jaonnee tulevan lapsen johdosta.
35M
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 15:53"]
ymmärrän kyllä tunteesi. Itse olen nainen ja halut samaa luokkaa kuin sulla ap..
[/quote]
Harvinaista huomata että naisissakin näitä löytyy, itse koen olevani samassa tilanteessa miehenä. Seksiseuraa etsiskelenkin, salainen kohtaaminen olisi kyllä voitto tässä tilanteessa. Ja sanottakoon, olen aina huolehtinut että naiseni saa tarpeeksi huomiota.
sinun on aika ottaa itseäsi niskasta kiinni ja kasvaa asian kanssa aikuiseksi.
Älä painosta ja aja epätoivoon raskaana olevaa tyttöystävääsi. Tyydy tilanteeseen ja anna hanskan heilua.
Hanki työ, niin ei tarvitse ajatella runkkaamista koko ajan. Jos työ ei riitä, keksi lisää tekemistä mielesi kiireisenä pitämiseen. Anna halujen pakkautua, ja pura niitä entistä innokkaammin mutta vähän harvemmin. Terkkuja naisellesi, on mahtavan epäitsekäs (seksikkäin luonteenpiirre mikä on olemassa).
Tyttöystäväsi on uskomattoman mukava. Oma ex:sä ei suvainnut minulta masturbointia, koska se oli häneltä kuulemma pois. Ja mistään käsitöistä puhumattakaan. Tuossa vaiheessa lähtee helposti hakemaan syytä naisen haluttomuudesta. Tunnet olevan ikäistäsi fiksumpi ja löyyänyt itsestäsi ongelman :) yksi kikka mitä käytetää tälläisissä tilanteissa on että masturboit tyttöystävasi edessä tai että hän osallistuu siihen jollain tavalla. Näin saat siihen enemmän tyydytystä.