Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko / pitäisikö hieronnassa olla alasti?

Vierailija
11.10.2020 |

Käyn muutaman kerran vuodessa hierojalla ja olen aina riisunut itseni siten että olen alushousuillani...olen jotenkin aina ajatellut että tämä on se sopiva asu.

Mutta miksi? Hieronnassahan joka tapauksessa sinut peitätään sillä pyyhkeellä ja eikö alushousut esim. vaikeuta pakara alueen hierontaa (ja jos on mies, niin boksereiden läpi takareisien hieronta on vaikeaa)

Kerran ulkomailla olin menossa hierontaan ja minulle tarjottiin vaihtoehdoksi laittaa jalkaan sellainen pikkuruinen kertakäyttöalusasu joka juuri peittää ns. intiimialueen (ilmseisesti ajatuksen myös se että omiin alushousuihin ei tartu hierontaöljyä tms.)

Miten muilla? Menettekö hierontaan ns. ilkosillaan vai jätättekö esim. alushousut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mennyt edes synnyttämään alasti.

Vierailija
2/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olisi ihan ookoo olla hierottavana alasti, ettei bokserit ole manteliöljyssä. Se mikä on tähän asti estänyt kysymästä asiaa, on ajatus siitä kun makaa vatsallaan takapuolen ja takareisien hieronnassa, näkyy hierojalle jalkovälistä puristuvat pallit ja terska. Oli hieroja mies tai nainen, olen sen verran hienotunteinen, etten halua juuri hänelle niitä esitellä.

Toisaalta, onko asialla edes mitään väliä tai merkitystä kellekään?

Onko lukijoissa hierojaa, joka voisi kertoa näkökulman tähän pohdintaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet alushousut jalassa olen aina ollut hieronnassa. Mies olen. Mitkä ne semmoiset lahkeettomat alkkarit on nimeltään? Ei siis boxerit eikä stringit.

Vierailija
4/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä menisi hierottavaksi kokonaan riisuutuneena. Siitä mikä on tarpeellista ja hyvä käytäntö sekä omalta että hierojan kannalta, on fiksua keskustella ensin.

Vierailija
5/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieronnassa koko vartalo lihaksineen pitää saada hierottua,voi siinä olla päällä pienet alkkarit niitä voi sen verran laskea kun tarvii,voi olla toki alastikkin,itselleni on kuitenkin tärkeintä että hieronta auttaa hierottavaa niin kuin on tarkoituskin.  Terv hieroja.

Vierailija
6/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aina kumisaappaat ja uimalakki.

Vierailija
7/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieronnassa koko vartalo lihaksineen pitää saada hierottua,voi siinä olla päällä pienet alkkarit niitä voi sen verran laskea kun tarvii,voi olla toki alastikkin,itselleni on kuitenkin tärkeintä että hieronta auttaa hierottavaa niin kuin on tarkoituskin.  Terv hieroja.

Onko kokovartalohieronta ainoa vaihtoehto?

Vierailija
8/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mennyt edes synnyttämään alasti.

Ei kai kukaan, paitsi jos synnyttää vedessä. Sairaalakaapu vähintään on päällä.

Vierailija
9/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on aina kumisaappaat ja uimalakki.

Kiitos nauruista 🤣😂

Vierailija
10/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehokorjaaja pystyy tekemään hommansa vaik ois vaatteet päällä, ni miks hieronnassa pitäis olla alasti? 

Vierailija
11/11 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkosillaan ja pieni jöpötys päällä. Naisilla taas  semmonen kevyt kosteus, Eevan asu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän