Mies kutsuu koko ajan vieraita, en jaksa!
Muutettiin ja nyt mies haluaa, että meillä on koko ajan vieraita. Siis tuparien jälkeenkin.
Juuri uudenvuoden aattona oli lauma miehen sukulaisia meillä. Mä teen hiki hatussa ruoat. Meidät oli kutsuttu muualle uudenvuoden viettoon, mutta mies halusi ehdottomasti kestittää sukulaisia.
Eilen oli miehen muita sukulaisia.
Tänään miehen kaverit saunomassa ja pelaamassa korttia. Vieläkin istuvat meillä. Yksi raahasi kakaransa meille, kai mä voin niitä viihdyttää.. Huoh, no onneksi lähtivät ainakin he kotiin.
Ja nyt mies ilmoitti, että btw, hän kutsui muuten maanantaina työkavereitaan meille kahville.
Ja ensi viikonloppuna taas tulee kavereita pe tai la tai ehkä sittenkin su.
MÄ EN JAKSA!
Kommentit (21)
miksi vaimon pitäisi lähteä kotoaan että mies saa kestitä ystäviä?
Eikö miehen pitäisi antaa naiselle rauha olla kotonaan ja pitää seuraelämäänsä yllä edes joskus jossain muualla.
läpäläpäläpä, kyllä on taas vaikeaa aukaista suunsa! Tai tehdä ihan ite asialle jotain!
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 23:37"]
Mä teen hiki hatussa ruoat.
[/quote]
Miksi teet?
Ei taaskaan suostu tämä palsta lainaamaan oikeaa viestiä, mutta. Ei tietenkään tarvitse vaimon lähteä kotoa! Ei vain järjestä mitään :) Vaikka hyvä kirja käteen ja sohvan nurkkaan lukemaan :)
Sano se sun Erkillesi! vai ajattelitko sanoa sen täällä vainvihkaa jos tämä sun herra sattuis lukee täällä AV palstalla tän sun mielipitees? Voi että pitää olla tossun alla jos vielä suostuu tuollaseen!! :D
Minä sanoisin miehelleni että en enää jaksa tätä
Tunti-pari ennen vieraiden saapumista saat vuosisadan migreenikohtauksen, anna miehen hoitaa valmistelut vieraitaan varten, sina linnoittaudut makuuhuoneeseen ja podet sita migreenia. Tuo kauhea migreeni toistuu aina kun mies on kutsunut vieraita, eikohan ala mies oppia pikku hiljaa.
Minä sanoisin että jos sä keskityt enemmän kavereihis kun vaimoonsa niin heippa vaan katto vähä peilii
No, sanoin kyllä miehelle, että tänään ei mitään kavereita, kiitos. Mutta kun ne oli jo kutsuttu. Ja mies alkoi vaahdota, että ei ole voinut niin ja näin kauan aikaa kutsua kavereitaan, kun muuttoon ja remppaan meni niin kauan aikaa. Joo, ja meidän aikaisempi koti oli niin pieni, ettei siellä mitään kaveriporukoita kestitty.
Sanoin, että mä en ole maanantaina kotona, kun ne työkaverit tulee. Ja ensi viikonlopun olen kylässä just sinä päivänä, kun miehelle tulee vieraita. En vaan jaksa.
Sano miehellä että hän on vastuussa siivouksesta ennen ja jälkeen vieraidensa. Myös saa kokata ja kestiä ihan itse. Sovi että jokaista vierasta kohtaan sinä saat illan olla rauhassa kotona ilman vieraita. Sillä se on myös sinun koti.
Sano miehellä että hän on vastuussa siivouksesta ennen ja jälkeen vieraidensa. Myös saa kokata ja kestiä ihan itse. Sovi että jokaista vierasta kohtaan sinä saat illan olla rauhassa kotona ilman vieraita. Sillä se on myös sinun koti.
Mitä ne vieraat tekee teillä? mietin vaan, mikä syynä noin paljoon kyläilyyn.
Miksi ihmeessä sinun pitäisi toimia kestitsijänä, jos miehesi on kutsunut? meillä ainakin jos ukko pitää jotain saunailtaa niin saa kyllä ihan itsekseen hommata sinne purtavat ja samoin siivoaa jäljet. En minäkään vaadi miestäni vääntämään jotain naposteltavia, kun vietän naisporukalla illanistujaisia. Kun on "yhteisiä" juhlia, esim. sukulaisia tulossa tai tuparit, niin yhdessä ne on hoidettu... Minä olen tehnyt esim. syötäviä, mies sitten vastannut enemmän siivouspuolesta tai muuten jaettu työt "tasan".
Anna sen hoitaa itse siivoukset ja kestitykset. Eipä kutsu vieraita enää!
Hoitakoon sukulaistensa ja kavereidensa passaamisen ihan itse. En minäkää tuollaista jaksaisi, joku kohtuus sentään.Sano, että lähdet muualle, kun tulee vieraita.
Järkkää menoa ja anna pojan kokata itse .
Lähde omille kavereillesi. Älä siivoa miehen kaveribileiden jälkiä, älä huolehdi tarjoilusta. Sano miehelle, että Elli soitti ja pyysi käymään, palaat illalla, heippa.
Sen siitä saa, kun vamppaa toisen naisen miehen! Ootko nyt onnellinen?