Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstapsykologit, tulkitkaa mun uni!

Vierailija
04.01.2014 |

Näin viime yönä unta, että harhailin kännisenä ostarilla. Yritin ostaa lippuja jonnekin, mutta olin liian kännissä, enkä saanut niitä ostettua. Yhtäkkiä mulla menikin lapsivedet, ja tajusin olevani raskaana! Mut vietiin sairaalaan synnyttämään, mutta mun mies ei ehtinyt tulemaan paikalle, ennenku lapsi synty. Olin tosi kännissä tosiaan, joten se synnytys oli tosi nopee, kivuton ja helppo. Kätilö häipy johonkin, mutta sain itse synnytettyä lapsen ja otin sen syliin. Kätilö tuli sitten myöhemmin ja tarkasti lapsen roikottamalla sitä toisesta jalasta ilmassa. 

Mun mieskin suvaitsi saapua lopulta. Hän oli tosi pahoillaan ja pyyteli anteeksi, kun oli missannut lapsen syntymän. Mä olin ihan iisisti, ja lohdutin häntä, et se ei sattunu yhtään ja kaikki meni nopeesti ohi. Mutta sitten kävikin ilmi, että joku valvontakamera oli kuvannut synnytyksen. Katottiin yhdessä se video, ja näin itteni ikään ku katonrajasta. Näin ku se vauva synty ja multa tuli ihan sikana verta ja jotain suolia (kai mun kuvitelmissa istukka) ulos. Sitten ihmettelin että ohhoh, noinko ne vauvat syntyy. Kaikki oli hyvin lopussa. 

tulkitkaas tää! Yleensä en muista mitään uniani, mut tän muistan tosi yksityiskohtasesti. Mulla ei ole lapsia eikä suunnitelmissakaan lähiaikoina hommata niitä. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän