Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sivarius turn off?

Vierailija
11.10.2020 |

Tapasin netissä 40+ miehen ja kun selvisi että hän on ollut nuorena sivari, kiinnostukseni lopahti täysin. Nykyaikana sivarius on mielestäni Ok, mutta hänen nuoruudessaan aika radikaali harvinaisempi valinta. Miten muut naiset suhtaudutte tähän asiaan? Mua viehättää vaan tosi miehiset miehet ja sivarius on aika iso turn off. Tulee heti mielikuva laiskasta ja saamattomasta miehestä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sen vertaa löydy miestä, että edes armeijan suorittaa, niin ei ole mies ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ❤️

Vierailija
4/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos teet jotain. Voit vaikka auttaa vanhusten vaipanvaihdossa.

Kaikki on tekemistä paitsi koneella notkuilu. (Pl it-työntekijät)

5/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut järjettömiä. Sivarius ei haittaa sua ellei se ole hankittu 20 vuotta sitten tai yli ?! Ei silloinkaan sodassa oltu!

Vierailija
6/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset ymmärtävät sen, että sivari on yleisesti varakkaampi kun on päässyt olemaan vuoden enemmän töissä kuin armeijan käyneet.

Raha on se mikä merkkaa miehessä nykyisin eniten.

Vierailija
7/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulle on ihan sama sinänsä kun ei ole vahvoja tunteita puolesta eikä vastaan, jos joku haittaa niin korkeintaan ne fanaattisesti armeijan käyntiä puoltavat "vain armeija tekee miehen" tms tyypit.

Vierailija
8/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtökohtaisesti on, mutta jos on tosi hyvä tyyppi, voi kompensoida jollain muulla

Vierailija
9/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynaiset ymmärtävät sen, että sivari on yleisesti varakkaampi kun on päässyt olemaan vuoden enemmän töissä kuin armeijan käyneet.

Sivaria ei palkata niin helposti hyviin duuneihin.

Vierailija
10/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut ketään sivaria, jolla olisi elämä hanskassa ja muutenkin kaikki kunnossa. Suurin osa heistä joita tunnen, on moniongelmaisia, mielenterveyden osalta hankaluuksia kokeneita eli ei-houkuttelevia puolisoehdokkaita.

Vierailija
11/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jouduin lopettamaan suhteen miehen kanssa kun selvisi että on sivari. Oli sellainen maailmanparantaja ja kukkaistyttö, että en voinut arvostaa sellaisia arvoja.

Vierailija
12/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teitä edes kiinnostaa, onko mies käynyt intin vai sivarin? Itse olen armeijan 2010-11 käynyt nainen ja ei tule mieleenkään enää udella keneltäkään, onko ollut armeijassa vai ei. Minulle on henkilökohtaisesti aivan sama, onko totaalikieltäytyjä, sivari, reserviin kuuluva vai vapautuksen saanut, sillä omistakin armeija-ajoista on 10 vuotta ja en haluaisi, että muutkaan määrittelevät minua sen perusteella, miten olen palvellut. 

Ja armeija ei tee pojista miehiä. Kasvattava kokemus se totta kai on, mutta on jotain pielessä muutenkin, jos ei kykene aikuistumaan ilman armeijaa.

Vierailija
13/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei sen vertaa löydy miestä, että edes armeijan suorittaa, niin ei ole mies ollenkaan.

Ei noita oikeita miehiä sitten olekaan niin paljon jos koko maailmaa miettii.

Vierailija
14/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle taas olisi vaan plussaa, jos ei ole halunnut mennä armeijaan.

Vierailija
15/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivaria ei palkata niin helposti hyviin duuneihin.

Näin ehkä 20 vuotta sitten, tai ehkä nykyäänkin maakunnissa. Ei vähän tullut itselle vastaan asiasta kiinnostuneita työnantajia.

Vierailija
16/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut ketään sivaria, jolla olisi elämä hanskassa ja muutenkin kaikki kunnossa. Suurin osa heistä joita tunnen, on moniongelmaisia, mielenterveyden osalta hankaluuksia kokeneita eli ei-houkuttelevia puolisoehdokkaita.

Hupaisaa. Appi ei aikoinaan käynyt armeijaa, oli menestyvä juristi, nykyisin eläkkeellä. Kaksi keski-ikäistä perheenisää, aikoinaan sivaria, toimii tutkijoina.

Vierailija
17/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika läpinäkyvä miehen kirjoittama yritys taas.

Vierailija
18/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivari ei tarkoita laiskaa ja saamatonta.

+40-vuotias on suorittanut velvollisuutensa 2000-luvun taitteessa, joka ei tee hänestä tämänpäiväistä siviilipalvelusmiestä huonompaa.

Armeija oli suurempi miehisyysriitti vuonna 1960, ei samaa kaliiperia 2000-luvulla

Vierailija
19/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miesihanne on RUKin käynyt, tai muuten tosi miehekäs mies. Itse olen tosi naisellinen ja tarvitsen enemmän machon äijän itselleni että balanssi pysyy hyvänä.

Vierailija
20/44 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sivarius kertoo myös siitä, ettei kunnioita maamme historiaa tai henkensä uhranneita talvisodan sankareita. Jos olisin mies, olisin ehdottomasti käynyt intin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän