Loukkaantuisitko, jos tapailemasi mies
Sanoisi sinulle, että ei himoitse sinua?
Vai olisiko asia sinulle ihan ok tai yhdentekevä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Himo loppuu jossain vaiheessa molemmilta osapuolilta.
Mutta tunteet ja se kaikki muu mikä suhteessa on, se pitää suhteen koossa.
Kuka kumma muodostaa parisuhteen vain puhtaan himon pohjalta?
Ei se että haluaa parisuhteen, jossa on himoa, tarkoita että vain ja ainoastaan himon pohjalta rakennettaisiin suhde. Se on yksi tärkeä osa parisuhdetta, muttei suinkaan ainoa.
En tapaile miehiä, jotka eivät kiihota minua.
Elän yksin.
Vierailija kirjoitti:
Elän yksin.
Hienoa! #Voimaannuin
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin aloitus vaikuttaa niiltä palstalla usein nähdyiltä ininöiltä, joissa palstamies selittää, että hän on "tyytynyt kaikkiin puolisoihinsa, koska hän ei ole saanut parempaa". Hehheh.
Kyseisiä tekstejä luettuani voin kuvitella yhtä pitkän kuin leveän näppynaamaisen ja rasvatukkaisen neli-viisikymppisen miehen, joka pelaa tietokonepelejä 24/7 ja asuu äidin elätettävänä.
Ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän yksin.
Hienoa! #Voimaannuin
Varmistan uteliaana, mistä palstamiehet ja -jonnet ovat löytäneet kyseisen voimaantumistermin, jota en näe missään muualla?
Luulin pitkään, että te kirjoitatte omista ajatuksistanne, kunnes erehdyin lukemaan Laasasen hupikirjan ja silmäilemään hallaa tekevän pettäjä-Ahosenne tekstejä ja huomasin, että toistatte heidän mietteitään. Hätkähdyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän yksin.
Hienoa! #Voimaannuin
Varmistan uteliaana, mistä palstamiehet ja -jonnet ovat löytäneet kyseisen voimaantumistermin, jota en näe missään muualla?
Luulin pitkään, että te kirjoitatte omista ajatuksistanne, kunnes erehdyin lukemaan Laasasen hupikirjan ja silmäilemään hallaa tekevän pettäjä-Ahosenne tekstejä ja huomasin, että toistatte heidän mietteitään. Hätkähdyttävää.
Kiinnostaisi minuakin, koska edellisten kirjoittajien tekstit ovat surkuhupaisia.
Kuulostat epätoivoiselta. Ite en ainakaan olisi miehen kanssa, joka on vain sitoutunut muhun, kun ei parempaakaan saanut.