Mitä tekisit, jos mies soittaisi sinulle humalassa?
Kommentit (14)
Kun nyt joskus soittaisi, edes humalassa.
kannattaa neuvoa liittymään raittiuskerhoon
🥛
Niin että jos joku on humalassa, on hänellä alkoholiongelma?😂
Onko maailma muutenkin sinulle yhtä yksinkertainen?
Vierailija kirjoitti:
Oletko absolutisti, ap?
En, mutta ihmisen pitää osata ottaa pari lasillista sivistyneesti. Humalahakuisuus on alkoholismia.
Siihen selvään päivään on tietty vaikea tähdätä. Siinä se menisi.
On soittanutkin, sellaisia vonkauspuheluita. Olen pyytänyt soittamaan uudestaan selvin päin, jos edelleen selvänäkin tuntuu siltä, että juuri minä olen se hänen elämänsä nainen joka hänen olisi alunperinkin pitänyt "ottaa." Ilmeisesti ei ole vielä selvää päivää nähnytkään tai sitten minä en ollutkaan juuri se nainen.
Ei mulle miehet soittele, joten olettaisin kännisen vahingossa soittaneen väärälle tyypille. Voisin auttaa selvittämään, kenelle piti soittaa.
Jos oma mies soittaisi, niin huvittuisin. Hän on hiprakassa hellyttävän puhelias, toisin kuin selvänä. Kerran hän soitti minulle, kun oli tulossa kävellen pikkujouluista kotiin, ja juteltiin koko matkan ajan. Jos taas joku puolituttu soittaisi, niin reaktioni riippusi päihtymyksen, jankutuksen ja/tai vonkauksen asteesta.
Vierailija kirjoitti:
On soittanutkin, 7sellaisia vonkauspuheluita. Olen pyytänyt soittamaan uudestaan selvin päin, jos edelleen selvänäkin tuntuu siltä, että juuri minä olen se hänen elämänsä nainen joka hänen olisi alunperinkin pitänyt "ottaa." Ilmeisesti ei ole vielä selvää päivää nähnytkään tai sitten minä en ollutkaan juuri se nainen.
Narsisteille on ominaista impulssikontrollin puute. Varsinkin kännissä haluavat "panna". Huvittavinta jos kastemato ei sitten edes seiso.
Yleensäkin, jos yrittää saada muut toimimaan omien oikkujen mukaan, on todellinen turn-off kaikessa. Tosi ystävä ei vaadi eikä ole itsekäs.
Siis joku random-mies? Juttelisin niitä näitä ja kertoisin, että täällä on 100 kg painava 60v mummo, vieläkö kiinnostaa?
Jos oma mies soittaa humalassa, niin autan hänet kotiin ja juttelen.
Jos joku puolituttu soittaa, niin empä juttelisi.