Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvojen ajelusta kutinaa?

Vierailija
04.01.2014 |

Olen viimeaikoina alkanut ajella alapään karvat kokonaan pois naiseni pyynnöstä. Ja teenkin sen mielelläni koska huomaan kuinka paljon naiseni siitä pitää (esim.suihinotossa). Mutta aina noin pari päivää karvojen ajelun jälkeen alkaa hirveä kutina alapäässä. Olen ajellut karvat höylällä ja partavaahdolla ja sen jälkeen yleensä laittanut jotain käsirasvaa tai jotain vastaavaa, mutta kutina vain jatkuu. Aikaisemmin ennen kuin aloin ajelemaan karvani kokonaan pois ei ollut ikinä minkäänlaista kutinaa. Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä miten saisin kutinan loppumaan karvojen ajelun jälkeen vai pitääkö minun antaa karvojen kasvaa takaisin ja vain saksilla lyhennellä niitä kuten aiemmin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse höylään myös naisen pyynnöstä ja olen tehnyt sitä jo jonkin aikaa.

Muistan että alussa myös minulla oli kutinaa. Ja en tiedä kumpi siihen vaikkutti se että ajelin vain tarpeeksi kauan että alueen iho tottui siihen. Vai se mikä meillä kaikilla miehillä on ongelmä että olemme liian rajuja. Suosittelisin kokelemaan että annat karvojen kasvaa hetken että iho peranee ja sittel höyläät ne varovasti. Ja tosiaan se pitää tehdä hellästi tessävä höylä ja ihan niin ettei ees tunne höylän painavan iho. Se tyyli ei tee sileet heti mut 15min saa sileen. 

Vierailija
2/8 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kokeilla höylätä hiukan harvemmin. nykyään ajelen 2-3 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia. 

Vierailija
4/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat kuuluu haaroväliin ja perseeseen. Niiden aljelusta on enemmän haittaa kuin hyötyä. Tää on ihan fakta juttu, kysy vaikka lääkäriltä.

Vierailija
5/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 19:30"]

Olen viimeaikoina alkanut ajella alapään karvat kokonaan pois naiseni pyynnöstä. Ja teenkin sen mielelläni koska huomaan kuinka paljon naiseni siitä pitää (esim.suihinotossa). Mutta aina noin pari päivää karvojen ajelun jälkeen alkaa hirveä kutina alapäässä. Olen ajellut karvat höylällä ja partavaahdolla ja sen jälkeen yleensä laittanut jotain käsirasvaa tai jotain vastaavaa, mutta kutina vain jatkuu. Aikaisemmin ennen kuin aloin ajelemaan karvani kokonaan pois ei ollut ikinä minkäänlaista kutinaa. Olisiko kenelläkään mitään vinkkejä miten saisin kutinan loppumaan karvojen ajelun jälkeen vai pitääkö minun antaa karvojen kasvaa takaisin ja vain saksilla lyhennellä niitä kuten aiemmin?

[/quote]Lopeta karvojen ajelu, luomu on paljon kauniinpi, koskee myös naisia, kunnon tussu on paljon seksikkäämpi kuin posliini

Vierailija
6/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 02:40"]

Hygienia. 

[/quote]Paskat, kautta ihmisen historian karvat on ollut siellä missä kuuluukin !

Vierailija
7/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 02:40"]

Hygienia. 

[/quote]Paskat, kautta ihmisen historian karvat on ollut siellä missä kuuluukin !

[/quote]Kyllä karvainen tussu on tosi seksikäs

Vierailija
8/8 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäkää vauvaöljyä, ei kutinaa, ei näppyjä

ajeli sitten usein tai harvemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi