Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla vain vähän vaatteita ?

Vierailija
11.10.2020 |

Taustalla ei ole konmaritus tai köyhäily. Tein perusteellisen siivouksen vaatekaapissa ja totesin että mulla on aika vaatimaton tuo arkivaatteiden valikoima.
Sukkia ja alusvaatteita on runsaasti mutta arkeen vain 3 housut ja 7 yläosaa.
En haluaisi ostaa lisää koska laihduttamalla saisin kaapistani vanhoja ja mieleisiä vaatteita käyttööni. No se laihduttaminen on toinen tarina eli suppealla setillä syksy mennään. Onneksi voin tehdä paljon etätöitä niin voin kikkailla sitten töissä ollessani noilla vähillä vaatteillani...
Onko minulla kohtalotovereita ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan mekkoa ja game friikki sinuun verrattuna.

Sama maara housuja, mutta mekkoa yli 30 ja hameita noin 10.

Paitoja minulla on enemman

Vierailija
2/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mulla on aina kahdet farkut kierroksessa ja käytän ne lähes puhki asti, samoin kengät käytän loppuun. Mulla syynä on se, että panostan lasteni vaatetukseen. Rahaa ei ole mitenkään liikaa, mutta mulla on aina ollut periaatteena se että lapsilla on oltava hyvät vaatteet, ettei heitä ainakaan sen vuoksi kiusattaisi, niin kuin itseäni lapsena. Oon ylpeä että olen pystynyt pitämään siitä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan tarpeeksi vaatteita, mutta vain murto-osa on oikeasti käytännöllisiä. Hienosteluvaatteet odottaa ulkoiluttamista ja arkisin käytän vain muutamaa eri vaatetta.

Vierailija
4/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika paljon vaatteita, mutta olen jo vuosia käyttänyt aina samoja. Pari uutta neuletta ostan vuodessa. Usein kerran vuodessa heitän myös neuleen pois.

On helppoa, kun ei tarvitse koskaan miettiä, mitä laittaa päälle. Laittaa sitä, mitä on puhtaana.

Vierailija
5/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minimalistine ihminen. Minulla on kolmet pitkät housut( yhdet valkoiset kesähousut on myös). Yläosia, paitoja js siihen luetaan kaikki trikoopaidat jne on seitsemän. Talvitakkeja kolme. Huiveja yms.asusteita on melko paljon. Kenkiä kivasti. En halua enempää vaatteita.

Vierailija
6/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.Muutamia vaatteita ja niistäkin osa rikki.Mulla syynä on suunnaton köyhyys.Ei ole vaan varaa enää ostaa itselle,kolmen kersan jälkeen.

Vierailija
7/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt on vain colledzget jalassa.

Zinc

Vierailija
8/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina samoja. Vaatekaapissa seisoo käyttämättömänä vaikka kuinka paljon, voisi hyvin viedä pois mutta en saa aikaiseksi.

Vierailija
9/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
10/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, päälläni on vain paita ja alushousut. Olen kotona.

Vierailija
11/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki miehet.

Vierailija
12/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet farkut ja yhdet ulkoiluhousut, kulahtaneita tai hieman rikkinäisiä arkikäytöstä poistuneita kotihousuja taitaa olla nyt kahdet tai kolmet. Paitoja ja neuleita on enemmän, mutta nekin alkaa olla melkoisen kuluneita. Mun ongelma on, etten uskalla ostaa uutta vaatetta, kun on aina niin iso harmitus rahallisesti ja ekologisesti, kun vaate alkaa jo lyhyen käytön jälkeen purkautua saumoista tms. En jotenkin myöskään osaa pukeutua tyylikkäästi, vaikka hävettää ja tuskastuttaa kyllä välillä tämä onneton vaatevarasto. Joku vähävaraisen ihmisen identiteetti- ja itsetuntojuttu varmastikin.

Vierailija
13/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona käytän verryjä ja olohousuja ja jotain paitoja, jotka on mukavia päällä college tai villatakki päällä. Housut ovat jääneet pieneksi, kun lihon alaosasta. Niitä on yhdet kunnolliset ja ostin toiset tänä kesänä. Sitten on kesärättejä lisäksi. Toppahousut voi olla liian pienet ja pitää ostaa uudet. Tuulihousut ovat liian pieniä oikeastaan. Juhlamekkoja olisi 3 liian pientä ja paitapuserotkin ovat liian pieniä alhaalta!

Joku kirjoitti, ett 40 takkia! Missä ihmeessä ne säilyttää? Itsellä ehkä 10, kunhan lasketaan joku villatakki ja verrypusero mukaan. Kenkiä on riittävästi, ne eivät mene kokoon!

Vierailija
14/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet housut, 5 t-paitaa, neuletakki ja huppari ja hyvin oon pärjäillyt niillä kesät ja talvet.

Vierailija
15/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.Muutamia vaatteita ja niistäkin osa rikki.Mulla syynä on suunnaton köyhyys.Ei ole vaan varaa enää ostaa itselle,kolmen kersan jälkeen.

Kierrätyskeskuksen ilmaislaareista saa ehjiä vaatteita. Lisäksi vaatteita voi korjata itse. Siten antaa lapsillekin elämänhallinnan mallia.

Vierailija
16/16 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vein 11 muovikassilista vaatetta uffiin. Liian pieniä ja muuten huonosti sopivia. Vieläkin on vaatteita reilusti mutta käytän vain murto-osaa. Painoa tullut sen verran että tuntuu ettei oikein mikään vaate oo kiva

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä