Mitä kuuluu teidän lauantai-iltaan?
Mitä syötte? Juotte? Saunomista? Vieraita? Mitä muuta?
Kohta saunaan, ehkä uskaltaudun kastautumaan järvessä. Mies loimuttaa lohta ja lohkoperunat uunissa. Punaviiniä ja olutta ruuan kanssa. Teineillä limua.
Kommentit (19)
Just syötiin herkullista linssikastiketta. Nyt hengaillaan tässä kukamitäkin ja kasilta mennään saunaan. Saunan jälkeen tarjolla herkkuja ja varmasti joku leffa katsellaan. Tai pelataan jotain peliä.
Mies on saunassa, mä selaan aaveeta ja olen vähän turhan kiinnostunut tuosta kaksikullinen mies -aloituksesta.
Oih, polvia myöten kastauduin.. On se hurjaa joka saunareissulla katsella kun tähän aikaan vuodesta sula järvi lainehtii. Nyt pari saunaolutta täällä saunan pukuhuoneessa.. Ihanaa. Tämä paikka missä rentoutuu. ap
Tekis mieli vierasta nuorta miestä.
Miehen kanssa molemmat erittäin kovassa flunssassa, miehellä myös kuumetta. Näin on mennyt koko joulunaika. Vituttaa ja raivostuttaa. Ruokana lähinnä leipää, kun ei mitään muuta jaksa.
Meilläkin mies kokkaa, muutaman (sala)olusen olen tässä koneella juonut. myöhemmin valkkaria, kunhan lapset nukkuu. Ihana rauha, musiikkia kuuntelen ja koneella istun.
Vietän yksinäistä koti-iltaa, mieskin on iltavuorossa. Ihan mukava rauhoittua välillä olemalla ihan omissa oloissaan, kirjaa lukien ja dataillen. Kohta laitan tortilloja, ei jaksa laittaa kunnolla ruokaa vain itselleen.
Sauna, vischy, Canada-Suomi mm-välierä. Rauhallista joutenoloa
Miehen kanssa kohta lähdetään bilettämään kahdestaan (9 vuoteen!!!!), jännittää kuin nuorena! Vinkkupullo ruuan kanssa juotu, nyt otan yhden "terävän" ja sit varmaan lähdetään, en tiedä minne, mutta kunhan pääsee tanssimaan. Toivottakaa lykkyä, jänskättää niin perhanasti!
Aina lauantaina sauna ja sitten tilataan pizzaa. Katson aina ykkösen luontodokumentin ja Midsomerin murhat ja uutiset, lapset katsovat yleensä myös luontodokkarin.
Revontulia yritetään bongailla ensi yönä. Siksi syödään myöhäinen laavuiltapala! Lapset innoissaan!
Meilläkin aiotaan katsella revontulia, jos näkyvät. Nyt syödään (ja juodaan) hyvin. Mökillä ollaan, joten saunomista, uimista ym. kivaa takana :)
Mä oon niin kateellinen teille kaikille.. oon yh ja lapsi meni vähän aikaa sitten nukkumaan.. söin just ja nyt istun sohvalla loppuillan varmaan, ihan yksin niinku aina.. ois niin ihana tehdä jonku kanssa jotain, vakkka edes katsoa sitä luontodokkaria.. on mulla kavereita mutta kaikilla on omat perheet ja menot
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:21"]
Mä oon niin kateellinen teille kaikille.. oon yh ja lapsi meni vähän aikaa sitten nukkumaan.. söin just ja nyt istun sohvalla loppuillan varmaan, ihan yksin niinku aina.. ois niin ihana tehdä jonku kanssa jotain, vakkka edes katsoa sitä luontodokkaria.. on mulla kavereita mutta kaikilla on omat perheet ja menot
[/quote]
Voi, sinua! Älä' kadehdi, se vie vain voimia. Varmasti sinäkin joskus löydät jonkun jonka kanssa olla onnellinen! Näin ainakin toivon. Ja onhan sinulla lapsi, joka varmasti on sinulle se maailman tärkein! Ja sinä hänelle. Et varmastikaan tarkottanu ihan tätä, mutta usko pois, kyllä se onni suakin "potkii" vielä! Nauti lauantai-illan rauhasta!
t.14
Yksinäistä ja paha olla. Tulevaisuus näyttää hämärältä.
-Mies 29v-
Oltiin mun vanhemmilla syömässä, saunassa ja pyykkiä pesemässä. Kylppäri remontissa, joten siksi näin. Jokunen aika sitten tultiin kotiin ja grillattiin vaahtokarkkeja. Nyt telkkaria ja mies aloittaa seksin vonkaaminen. Ei kiinnostaisi pätkääkään, mutta kai se on pakko.
Mies tuli juuri ristiäisistä, me pelireissulta teinin kanssa.Ruokana joku paisti minkä mies toi, teinillä soodavettä ja omenamehua, meillä punkkua.