Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuumaat lasipöydästä?

Vierailija
11.10.2020 |

Mitä tuumaat?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala pitää puhtaana . Pöly ja kaikki tahrat näkyy liian selvästi, jatkuvasti pitää pyyhkiä. Itse pidän liinaa lasipöydällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasinen ruokapöytä on nolo. En halua katsella vastapäisen ihmisen reisiä syödessäni.

Vierailija
4/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on olohuoneessa Askon Nero. Ollut jo 17 vuotta ja edelleen tykkään. Ajaton

Vierailija
5/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hienon ja kevyen näköinen. Puhtaanapito oli maanisen hommaa, mutta ei nyt niin paha rasti kuitenkaan. No, sitten kävi niinkuin voi kuvitella lasipöydälle käyvän ja päätin ettei koskaan enää.

Vierailija
6/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaavien lemmikkien ja pienten lasten kanssa aika nou nou, ellei sitten satu kaipaamaan työllistävää vaikutusta elämäänsä :D muuten lasipöydät ovat kauniita, siroja ja ajattomia.

Vierailija
7/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi hankkia koska lasipöytä on räjähdellyt. Enkä jaksaisi olla koko ajan pyyhkimässä sormenjälkiä. Minun pöytäni pitää olla tukeva ja puinen.

Vierailija
8/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lasiruokapöytä ja joka kerta kun joku asetti vaikka juomalasin pöydälle muut pomppasivat kattoon😁 Ilmeisesti lasi oli jotenkin ohutta tai jotain kun hirveä meteli sen äärellä ruokaillessa. Jaksettiin sitä alle kuukausi ja haimme vanhan pöydän takaisin varastosta.

Vierailija
9/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän semmosta ussalla asunnossa pitää jos päissään reilusti heiluu ja kaatuilee nii huonostihan siinä voi käyvä jos sen pöyvän pääle rojahtaa ja särkyypi

😮

Vierailija
10/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla ihan sama, tosin en tykkää jos ruokapöytä lasinen. Itselle en halua myöskään sohvapöydäksi, koska kaikki pöly, sormenjäljet, tahrat yms näkyvät välittömästi ja puhtaanapito rasittaa (kokemusta on). Meillä sohvapöytä on kovassa käytössä, enkä jaksa olla sitä koko ajan puunaamassa.

Vierailija
11/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneen pöytänä, yöpöytänä tai sivupöytänä tykkään, mutta en ruokapöytänä. Ts pienenä pöytänä tykkään silloin kun pöytää ei käytetä isommin ruokailuun. Vaatii mielestäni aina lasinalusen käyttöä. En pidä ylimääräisistä kolinaäänistä.

Vierailija
12/12 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sohvapöytänä ja koko ajan saa pyyhkiä. Kissan tassut ja omat sormet jättävät jälkensä + pöly laskeutuu heti kun on pyyhkinyt. Lasinalusia tulee käytettyä myös kolahtelun takia. Puinen ruokapöytä on ihan eri maata.