Mitä tuumaat lasipöydästä?
Mitä tuumaat?
Kommentit (12)
Hankala pitää puhtaana . Pöly ja kaikki tahrat näkyy liian selvästi, jatkuvasti pitää pyyhkiä. Itse pidän liinaa lasipöydällä.
Lasinen ruokapöytä on nolo. En halua katsella vastapäisen ihmisen reisiä syödessäni.
Minulla on olohuoneessa Askon Nero. Ollut jo 17 vuotta ja edelleen tykkään. Ajaton
Oli kyllä hienon ja kevyen näköinen. Puhtaanapito oli maanisen hommaa, mutta ei nyt niin paha rasti kuitenkaan. No, sitten kävi niinkuin voi kuvitella lasipöydälle käyvän ja päätin ettei koskaan enää.
Kuolaavien lemmikkien ja pienten lasten kanssa aika nou nou, ellei sitten satu kaipaamaan työllistävää vaikutusta elämäänsä :D muuten lasipöydät ovat kauniita, siroja ja ajattomia.
En uskaltaisi hankkia koska lasipöytä on räjähdellyt. Enkä jaksaisi olla koko ajan pyyhkimässä sormenjälkiä. Minun pöytäni pitää olla tukeva ja puinen.
Meillä oli lasiruokapöytä ja joka kerta kun joku asetti vaikka juomalasin pöydälle muut pomppasivat kattoon😁 Ilmeisesti lasi oli jotenkin ohutta tai jotain kun hirveä meteli sen äärellä ruokaillessa. Jaksettiin sitä alle kuukausi ja haimme vanhan pöydän takaisin varastosta.
no eihän semmosta ussalla asunnossa pitää jos päissään reilusti heiluu ja kaatuilee nii huonostihan siinä voi käyvä jos sen pöyvän pääle rojahtaa ja särkyypi
😮
Muilla ihan sama, tosin en tykkää jos ruokapöytä lasinen. Itselle en halua myöskään sohvapöydäksi, koska kaikki pöly, sormenjäljet, tahrat yms näkyvät välittömästi ja puhtaanapito rasittaa (kokemusta on). Meillä sohvapöytä on kovassa käytössä, enkä jaksa olla sitä koko ajan puunaamassa.
Olohuoneen pöytänä, yöpöytänä tai sivupöytänä tykkään, mutta en ruokapöytänä. Ts pienenä pöytänä tykkään silloin kun pöytää ei käytetä isommin ruokailuun. Vaatii mielestäni aina lasinalusen käyttöä. En pidä ylimääräisistä kolinaäänistä.
Mulla on sohvapöytänä ja koko ajan saa pyyhkiä. Kissan tassut ja omat sormet jättävät jälkensä + pöly laskeutuu heti kun on pyyhkinyt. Lasinalusia tulee käytettyä myös kolahtelun takia. Puinen ruokapöytä on ihan eri maata.
Up