Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain laiskat hienohelma koiranomistajat käyttävät koirallaan flexiä!

Vierailija
04.01.2014 |

Omistajan ei tarvitse itse rämpiä ryteikköön koiran perässä. Kunhan seisoo tien reunassa, kun koira rämpii metsässä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sori jos ittelläs ei oo varaa..

Vierailija
2/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sori jos ittelläs ei oo varaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole laiskaa, se on kätevää. Mukavaakin se olisi jos voisi liikkua alueilla, missä ei ole esim. kamikazepyöräilijöitä tai sauvoin ja rullaluistimin liikkuvia raketteja samoilla kulkuväylillä. 

Vierailija
4/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ja sitten ne ällötykset pääsee juoksemaan viattomien ihmisten seassa kun omistaja on kilometrin päässä turvassa!

Jumankauta joku vois ripustaa sen rakin puuhun roikkumaan siitä narusta joskus

Vierailija
5/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä ihminen paremmuudentunnon saakin. Mä käytin aluksi koiralla tavallista remmiä jotta koira oppi hyvän kontaktin kanssani. Sitten siirryin fleksiin, koska koirallakin on paljon mukavampaa kun on vähän väljyyttä. Menen usein juoksulenkin, lyhyellä remmillä juoksu tökkisi koko ajan tai koira ei sais ollenkaan haistella. Fkeksin kanssa juoksu on melko vaivatonta, koita ehtii nuuhkia eikä mun tarvitse pysähdellä koko ajan. Että kukahan tässä laiska on :)

Vierailija
6/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks hitossa sinne ryteikköön pitäis itse rämpiä, jos se on just se koira, kuka haluaa paskoa ryteikköön? 

Meillä on 2 ajokoiraa, joiden kanssa Flexit on ihan must. Tytöt kun ei suostu kusemaan eikä paskomaan kuin syvälle puskiin. Hyvä niin, ettepähän oo huutamassa Jalkakäytäville jääneistä paskakasoista ainakaan meidän takia. 

Vierailija
7/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:43"]

No miks hitossa sinne ryteikköön pitäis itse rämpiä, jos se on just se koira, kuka haluaa paskoa ryteikköön? 

[/quote]

Samaa mietin, että onko se nyt laiskuutta vai pikemminkin viisautta?

Vierailija
8/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

khyyl ne on ihan eri hommiin ne tavalliset ja fleksit on :) riippuen lenkin tyylistä.

Vierailija
9/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli aika ärsyttävä tilanne, kun neitonen oli liikkeellä kahden koiran kanssa, iso ja pieni. Iso koira meni fleksissä yli 5 m edellä, pikkukoira tuli vielä suuremman välin verran takana. Siinä sitten ruuhkassa odotellaan, että menevät tien yli. Ei - minua ei häiritse esim. päiväkotilasten ryhmät, heitä odotan mielelläni. Mutta tuossa tilanteessa neitonen oli puhtaasti itsekäs. 

Vierailija
10/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole vaan fiksuutta? :)

Vierailija
11/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit mainita, et se myös on ihan wt:tä.

Vierailija
12/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että se on fiksuutta. Eipä tarvitse valittaa tällä palstalla, kun taas tuli astuttua koiranpaskaan. =)

Mulla on aina ollut flexi, kaikilla neljällä koirallani. Ymmärrän tosin hyvin vähälahjaisia ihmisiä, jotka eivät osaa käyttää flexiä ja aiheuttavat niiden kanssa ongelmia ja joutuvat lenkkeilemään koiransa kanssa vain lyhkäsessä nahkaremmissä. Oikea flexin käyttö vaatii älykkyyttä, sitä ei kaikilta löydykään.

Vierailija
13/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 16:49"]

Eilen oli aika ärsyttävä tilanne, kun neitonen oli liikkeellä kahden koiran kanssa, iso ja pieni. Iso koira meni fleksissä yli 5 m edellä, pikkukoira tuli vielä suuremman välin verran takana. Siinä sitten ruuhkassa odotellaan, että menevät tien yli. Ei - minua ei häiritse esim. päiväkotilasten ryhmät, heitä odotan mielelläni. Mutta tuossa tilanteessa neitonen oli puhtaasti itsekäs. 

[/quote]

Eiköhän kuitenkin pikemminkin kokematon tai ajattelematon. Useampaakin koiraa pystyy kuljettamaan sujuvasti flexeillä, kun sen treenaa. Ites pidän kuitenkin hihnoja parempana, kun kuljen kahden koiran kanssa. Silloin fiksumpi kulkee lähempänä kulkuväylää minun vieressäni ja vallattomampi ojan puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi