Muuttaisitteko jos naapurista kuuluisi päivittäin pieruääniä?
Kommentit (7)
Helsingissä valitettavasti arkipäivää, että naapurista kuuluu aivastamiset ja pierut, sekä kusenlorinat.
Kunhan hajut pysyvät naapurin puolella
Vaikea sanoa. Voi olla, ettei sitä jaksaisi loputtomiin kuunnella. Olen kerran muuttanut naapurin jatkuvan kusenlorinan takia, mutta en usko, että kukaan pystyy yhtä kovaäänisesti pieremään. Tai jos pystyy, niin silloin on kyllä tosiaan jo se talon romahtaminenkin vaarana.
Jos on noin heikko äänieristys, niin pierut lienee häiriö sieltä pienemmästä päästä, ellei ole joku muuten hipihiljaa elävä yksinasuja.
Helsingissä asuvana en ole vielä naapurin pieruja joutunut kuuntelemaan, vaikka joissain asunnoissa äänieristys ei ole ollut paras mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. Voi olla, ettei sitä jaksaisi loputtomiin kuunnella. Olen kerran muuttanut naapurin jatkuvan kusenlorinan takia, mutta en usko, että kukaan pystyy yhtä kovaäänisesti pieremään. Tai jos pystyy, niin silloin on kyllä tosiaan jo se talon romahtaminenkin vaarana.
Nyt hajosin :D
Mulla on semmonen tuoli joka johtaa äänet rakenteisiin, aina kun pörähtää niin naapurikin kuulee
Kyllä. En uskaltaisi asua noin hatarassa talossa. Naapurihan voi jämäkällä pierulla aiheuttaa talon sortumisen.