Olen syönyt tänään yhden ruispalan Becelillä ja juustoviipaleella,
Kaksi suklaakonvehtia, kolme kovaa irtokarkkia sekä juonut 3 mukillista kahvia rasvattomalla maidolla.
Ei ole nälkä.
Kommentit (13)
Minä olen juonut espresson eikä ole nälkä. Voisin kyllä huvin vuoksi valmistaa juustovoileivän.
Kiitos kun kerroit! Ehtiihän tässä vielä, grillit on auki pitkään, kyllä se siitä! Muista ostaa sit herkkuja jälkkäriks ja yöpalaks,
Aijaa. Minä olen syönyt aamiaiseksi marjoja, puuroa ja raejuustoa. Lounaaksi kanarisottoa ja salaattia. Välipalaksi omatekoisen smoothien. Kohta päivälliseksi omatekemää pizzaa ja salaattia. Terveys (ja painonhallinta) ovatkin minulle melko tärkeitä.
Mä en ole syönyt vielä mitään. Voin helposti olla 3päivää syömättä. (Anoreksia jättänyt jälkensä) Mikä toi sun alotuksen idea on? Haluatko vaan huomiota?
T.minä97
Juu, ja minä olen haistanut omenaa ja haukkonut ilmaa kaksi kertaa.
En ole syönyt mitään, heräsin tunti sitten. Kohta juon kahvia.
Ja paino oli varmaan 130 kg ja syöt näin joka päivä.
Mä söin pari pastillia, piparin, ranskiksia, kalapuikkoja, ketsuppia, salaattia ja jtn kastiketta. Oon lisäksi juonut vissyä, kahvia ja lasin mehua.
Minä olen syönt kaksi palaa ruisleipää voilla, kinkulla ja juustolla, kaksi kuppia kahvia kevytmaidolla, annoksen spagettia jauhelihakastikkeella ja juustoraasteella, kolme suklaacookieta ja lisäksi joitan sipsejä ja irtokarkkeja.
Illaksi voisi tehdä jotain terveellistä :D Ajattelin kanawokkia.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:49"]
Kaksi suklaakonvehtia, kolme kovaa irtokarkkia sekä juonut 3 mukillista kahvia rasvattomalla maidolla.
Ei ole nälkä.
[/quote]
Hurraaaa!!!!! Hurraaaa!!!!! Hurraaa!!!!!!
Mä en ole syönyt karkkeja, muuten saman kokoinen aamupala takana ja en ole vielä nälkäinen myöskään. Olen kyllä jo ajatellut ruokaa. :) Syön yleensäkin vasta illemmalla paremmin ja pärjään aika vähällä pitkään. Normaalipainoinen olen ja en oikeastaan ikinä ole sairaana, kaikki arvot ovat hyvät. Kaikkeen tottuu. :)