Onko hyvä tanssija = hyvä rakastaja?
Oman kokemukseni perusteella näin on. Hitaiden hinkkaajia ei lasketa.
Kommentit (4)
Paritansseissa voi kokeilla ilman sitoumusta ja vaatteet päällä miten kehot toimivat yhteen. Kovin montaa kokemusta minulla ei ole, mutta tähän mennessä yhteistanssin sujuvuus on suoraan korreloinut seksin sujuvuuden kanssa.
Disco, hip hop tms. koreografiatanssien keikistely on opeteltua eikä sillä ole mitään tekemistä rakastelun kanssa. Tärkeintä on yhteispeli, se selviää parhaiten lavatanssin tyyppisessä tanssissa. Seksin monipuolisuudesta, kokeilunhalusta tai fetisseistä se ei tietenkään kerro mitään.
Mun mies opiskelee ammattitanssijaksi ja on tanssinut jo koko ikänsä. Siis tätä nykäri-baletti-jazz tyyliä ja jotain katutanssiakin. Seksi hänen kanssaan on aivan. Helvetin. Mahtavaa. Toki mun otanta on vähän pieni, mutta kokemuksen mukaan hyvä tanssija on hyvä rakastelemaan ;)
riippuu ikäryhmästä. joku ruma kuuskymppinen ruutupaitaäijä ei ole hyvä sängyssä vaikka vuosikymmenien myötä on oppinut sen vaimovainaansa kanssa tanssimaan. Ne kyllä luulee olevansa ja siksi luulevat että pari kiepautusta lavalle kaataa sänkyyn sen lavatansseista ihan vaan tanssina kiinnostuneen kolmikymppisenkin sänkyyn.
Mutta jotain johtopäätöksiä voi tanssitaidosta vetää:
hyvä tanssija on todennäköisesti... hyvä tanssija
Mun mies on hyvä tanssija, mutta ei mikään aivan erityisen monipuolinen sängyssä. Nyt en kylläkään puhu discotyyppisestä tanssimisesta, vaan kansantansista. Hän on tosiaan siinä hyvä, ja sänkyhommat aina kelpaa, joten siinä mielessä hyvä, mutta minusta hän on aika yksiulotteinen rakastajana. Tosin se hyvä puoli tanssista on, että kunto kestää.