Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka laihduttaja tunnustaa olevansa jojottelija?

Vierailija
04.01.2014 |

Olen jo 2 kertaa raskauksieni jälkeen aikuisiässä laihduttanut noin 6 kg ja lihonnut takaisin.

Ja taas laihduttamassa. :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, ja pahemman sortin jojoilija olenkin.

Olen laihduttanut 2-5 kg edestakaisin niin monta kertaa, etten edes ole pysynyt laskuissa enää moneen vuoteen.

Ja isommissakin painonpudotuksissa jojottelen, olen aikuisiälläni laihduttanut 16-20 kg NELJÄ kertaa, saanut sitten kilot takaisin kuitenkin suht nopeasti, vaikka olenkin joka helevetin kerta laihduttanut nuo kilot tosi hitaaseen tahtiin pois, kaikkien taiteen sääntöjän mukaisesti, terveellisesti, noin 1-2 kg/kk pudotustahtia...

Nyt olen painavimmillani. Normaalipainon ylärajaan on 12 kg. Ja ihannepainooni 22 kg.

Olen tässä miettinyt, vieläkö yrittäisi viidennen kerran pudottaa kilot pois, ja osaisiko tällä kertaa myös pitää ne pois... En tosin tiedä viitsinkö edes yrittää, hirveä homma, ja vaikka teoriassa tiedän laihduttamisesta ja painonhallinnasta kaiken, mulla tökkii korvienvälissä se pysyvän laihdutuksen onnistuminen. Ja pahasti tökkiikin.

Vierailija
2/5 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustan! Raskauksista alkoi tämä jojottelu: 20 kiloa sinne ja takas ja taas sinne ja takas ja tätä varmasti hautaan asti.

Laihdutus on helppoa, mutta en saa itseäni motivoitua siihen, että pitäisin painoni normaalissa. Ruoka on hyvää ja liikunnasta en ole koskaan nauttinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Mulla toi vaan menee n. 30 kilon paikkeilla.

Vierailija
4/5 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2 tsemppiä nyt todella pysyvään elämänmuutokseen, jos olet nyt laihduttamassa. En tiedä mikä tuossa olis ratkaisu, mielestäni ainakin tarpeeksi hidasta laihdutusta suositellaan.

ap (itsekin yritän nyt laihduttaa pikkuhiljaa, niin että olen vain vähän miinuksella)

Vierailija
5/5 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. +/- 5kg liian monta kertaa. T. Lääkäritäti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi