Millainen vaate tai tyyli naisella kamalin?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 13:51"]
Arkielämässä urheiluvaatteet!
Nykyään näkee ruoakkaupoissakin, kun nuoret naiset kulkee jossain piukoissa melkein läpinäkyvissä urheilutrikoissa ja joku sporttitakki ja lenkkarit tai tennarit jalassa. Kauheaa, ne vaatteet on takroitettu salille tai lenkkipolulle! Eikö nämä naiset ole saaneet tarpeeksi huomiota vai miksi vartaloa täytyy esitellätuollaisissa vaatteissa? Yleesä näilä naisilla on kanssa sellainen huomattava peffa ja hoikempi vyötärö ja toi vaatetus oikein korostaa sitä ja näyttää ihan huoraamiselta.
Oi miksi? Miksi ei voida pukeutua normaaleihin vaatteisiin urheilupaikkojen ulkopuolella?
[/quote]
Toivottavasti sait kateellisuutesi ja kateruutesi purettua näin, ettei tarvitse purkaa sitä enää IRL.....
:D
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 11:34"]
Fiorella-farkut(reisistä ja takapuolesta valkaistut) ja niihin liittyvä amis-pissis- tyyli. Ei voi ymmärtää kenelläkään, vielä vähemmän mitä vanhemmalla naisella nuo on päällä.
[/quote]
Meidän talossa asuu 5-kymppinen rouva, jolla vähän 60-lukulainen tyyli, ei retro vaan paplarikiharat ja aika näkyvä meilli. Toisaallta kun olen itse homssuinen luonnonkiharine kuivine hiuksineni (= todellinen riesa!, myös lyhyenä mallina), pidän tämän naisen tyylistä. Huoliteltuja ihmisiä näkee niin harvoin. Viime aikoina ole kuitenkin huomannut, että hän on alkanut omaksua teini-ikään tulleen tyttärensä tyyliä, isot rihkamakorvikset tätikiharoiden kanssa. Siinä vaiheessa kun farkut vaihtuivat kuvailemiisi puoliksi valkaistuihin, totesin, että olen tulkinnut siistin tätimäisyyden väärin. Se ei ollutkaan pyrkimystä klassisuuteen, vaan yksinomaan tyylitajuttomuutta. Harmillista.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 13:41"]
Lyhyt tukka miestentyyliin leikattuna ja silmälasit. Siihen tikattu liivi, farkut ja crocsit. Täällä missä asun 35-55-vuotiaiden naisten univormu, jota en_voi_sietää. Armahtakaa minua ja keksikää jotain muuta päällepantavaa.
[/quote]
:D Pitäisi saada kuva, kun tuo jengi on koolla.
Abercrombie oli in joskus 2009... Vai että New York...
Ettei olisi Perä-Putaa.
Lävistykset kasvoissa, poislukien korvikset. En vain tajua, miksi joku haluaa tehdä itsestään niin ruman.
Smart casual -tyylinä Marimekkotunikat, Aarikan helmet ja caprit keski-ikäisillä naisilla.
Olen itse keski-ikäinen muori ja ihmettelen aina, mitä kummaa sitä pukisi kesällä päälleen, ettei näyttäisi marimekkomammalta eikä homssuleenalta. Nyt olen vakuuttunut, että ainoa keino on hankkia vyötärö takaisin, niin voi käyttää normaalipituisia puseroita, joiden tärkein ominaisuus ei ole peittää maha, vaan näyttää hyvältä.
Musta kananpersetukka. Korostaa rumuutta.
Yhdellä tutullani on ruma tosi pitkä tukka, hiirenhäntää se loppuosa.
Ei käy koskaan leikkauttamassa.
Ikää 50 plus.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:07"]
Sellainen että yrittää näyttää miehekkäältä. Tarkoitan sellaista "rekkalesbo" tyyliä. Musta naiset on kauniita, miksi pitää tieten tahtoen yrittää näyttää vähemmän kauniin sukupuolen edustajalta?
[/quote]
Mistä tiedät kuka yrittää näyttää miehekkäältä, ja kuka on miehekäs? Ymmärrätkö että jalkovälillä ei välttämättä ole mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen miehekäs tai naisellinen?
Minusta tyylikästä on se kun ihminen pukeutuu oman luontonsa mukaan, sukupuolesta riippumatta. Miehekäs nainen hetaleissa taas... Mariko Tanssii tähtien kanssa - kisassa, tarvitseeko enempää perustella?
Täällä toinen usa mamma ja sori, mutta kyllä A&Fitch on edelleen muodissa, tietäisit jos seuraisit vaikkapa New Yorkissa asuvien bloggareiden blogeja.
Mä inhoan sellaista toispuolista otsatukkaa, lyhyt malli ja väri on vaalea mutta musta alaosa tai musta jossa tosi tanakka punainen/violetti väri. Tähän yhdistettynä tanakka olemus, tatuointi , crocsit ja leggarit tai farkut ja huppari, huh... Tulee mieleen entinen kotikyläni jossa kaikki käyvät samalla kampaajalla ja kaikilla on siis tuo sama malli
Vekkihame ja huivikauluspusero on pahannäköinen yhdistelmä jokaisella alle kahdeksankymmpisellä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 13:46"]
Kesällä näkee paljon tälläista: keski-ikäinen nainen, hiukan tai paljon ylipainoa. Päällä joku trikoinen tunikanretku, ja mustat pohkeiden kohdalta loppuvat legginssit, jalkineina crocsit.. lisänä saattaa olla vielä sukat crocseissa. Tuollaiset pohkeen kohdalta katkaissut leggissit saavat pohkeet näyttämään todella paksuilta ja lyhyiltä, ja no.. legginssit eivät oikeastaan näytä hyvältä kenelläkään, mutta jos niitä nyt joku voi pitää, niin pitkät ja hoikat ihmiset. Tukka on kynitty lyhyeksi, meikkiä ei ole.
[/quote]Missä näitä näkee? Kuulostaa kamalalta mutta urbaanilegendalta, koska ainoa paikka jossa tuollaiseen ilmestykseen olen törmännyt on tämä palsta.
[/quote]
Tuurissa tai missä tahansa maaseudun kauppakeskuksessa.
[/quote]
Turussa näitä kesävieraita näkyy jokirannassa laumoittain. Maalta lähetty viettämään lomaa, risteily varattuna ja sitä odotellessa "ihimetellään kylillä kaupunkielämää". Sori jos oon ilkee.
[/quote]
Tampereella noita mammoja on kesäisin Prismat ja Citymarketit täynnä. Liekö mökkireissulle lähdössä, mutta ihan sama, mikään ei ole hyvä tekosyy tolle asuvalinnalle.
Nykyään näkee ruoakkaupoissakin, kun nuoret naiset kulkee jossain piukoissa melkein läpinäkyvissä urheilutrikoissa ja joku sporttitakki ja lenkkarit tai tennarit jalassa. Kauheaa, ne vaatteet on takroitettu salille tai lenkkipolulle! Eikö nämä naiset ole saaneet tarpeeksi huomiota vai miksi vartaloa täytyy esitellätuollaisissa vaatteissa? Yleesä näilä naisilla on kanssa sellainen huomattava peffa ja hoikempi vyötärö ja toi vaatetus oikein korostaa sitä ja näyttää ihan huoraamiselta.
Oi miksi? Miksi ei voida pukeutua normaaleihin vaatteisiin urheilupaikkojen ulkopuolella?
[/quote]
Hah. Näillä parjaamillasi naisilla on niin hyvä kroppa, että kiinnität siihen huomiota ja se hyvä kroppa saa tuon pukeutumisen näyttämään "huoraamiselta", vaikka on kaikkea muuta.:D
Kuvittelepa tasapaksu kuikelo tai vyötärölihava lattaperä samoihin vaatteisiin, onko vielä "huoraamista"?
[/quote]
Hah. Näillä parjaamillasi naisilla on niin hyvä kroppa, että kiinnität siihen huomiota ja se hyvä kroppa saa tuon pukeutumisen näyttämään "huoraamiselta", vaikka on kaikkea muuta.:D
Kuvittelepa tasapaksu kuikelo tai vyötärölihava lattaperä samoihin vaatteisiin, onko vielä "huoraamista"?
23, joka kauhistelit urheiluvaatteita arkikäytössä: asun New Yorkissa ja täällä on jo muutaman vuoden ollut todella in Niken värikkäät juoksulenkkarit, tiukat urheilutrikoot ja esim. slimmi huppari tai toppatakki. Mielestäni nuorilla, hoikilla tytöillä todella hyvännäköistä ja rentoa kaupunkipukeutumista, mitä näkee kahviloissa, brunssipaikoissa ja ihan kaupunkikuvassa paljon. Varsinkin Abercrombien, Hollisterin ja Niken urheiluvaatteet on tällä hetkellä tosi in täällä.