Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverin mies nukkuu aina sohvalla, jos lapsella on paha mieli!!!

Vierailija
04.01.2014 |

Lapsi saa nukkua äidin vieressä ja ukko lähtee sohvalle. Ei siinä mitään, mutta kun sillä lapsella on ollut kohta vuoden paha mieli. Kyse on tokaluokkaisesta, jonka huone on ihan vieressä! Kuulin jutun tutun kautta ja olen aikaisemminkin ihmetellyt, että miksi sinänsä hyväkäytöksinen mies aina tuijottaa mun tissejä, eikä katso mua silmiin! Ei ole provo!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille. Vaimolta ei taida lohketa, ennen kuin tulee lapselle parempi mieli!

Vierailija
2/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohho...tokaluokkalainen nukkuu äidin vieressä...kaikkea sitä kuulee...:-P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että sillä on paha mieli! Tokaluokkailaiselle ei olla oltu koulussa tarpeeksi kivoja!

Vierailija
4/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen tokaluokkalainen yrittää aina samaa, kun yöllä tulee paha uni tai on maha kipeä: meidän sänkyyn pitäisi tunkea. Pari kertaa kun olin lähtenyt sohvalle evakkoon potkivaa lasta, ilmoitin miehelle, että hän voi vaikka mennä sinne lapsen sänkyyn nukkumaan, mutta minun ei tarvitse nukkua yötäni huonosti sohvalla siksi että yksi näkee pahaa unta.

Nykyään on kummasti nuo yölliset mahakivut ja pahat unet harventuneet, kun lapsi joutuukin takaisin omaan sänkyynsä lohdutettavaksi... Toki välillä on oikeastikin syytä, mutta aiemmin 90% yökukkumisista oli ihan vain haluamista aikuisten sänkyyn.

Vierailija
5/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ikinä ole ajattu pois omasta sängystä...ei edes vauva-aikana.

Ja lapset ovat saaneet tulla meidän sänkyyn ihan vapaasti mutta väliin on pitänyt tunkea.

Ja kun on kuuma ja ahdasta niin eivät ole ylleensä kauaa viihtyneet vaan jo ihan pienestä pitäen ovat menneet itse hetken päästä takaisin omaan sänkyyn.

Vierailija
6/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 08:24"]Ohho...tokaluokkalainen nukkuu äidin vieressä...kaikkea sitä kuulee...:-P

[/quote]

Mun pilalle hemmoteltu veli nukkui 7lk asti äidin ja isin vieressä. Ja tää on ihan totta. Yllättäen minulla ei ollut pentuna (alle kouluikäisenä) mitään asiaa porukoiden sänkyyn.. mutta kyllä näitä löytyy. Jännä miten saman perheen lapsista voikin tulla niin erilaisia, minä olen itsenäinen, hyväkäytöksinen ja muutin pois 17v. ja veli on vanhemmilta rahaa pummaava, itsekäs, vanhemmille v*ttua haistattava kakara. Sittä se vapaa kasvatus teettää.

Vierailija
7/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelläni oli samanlainen tapaus. Äidin ja pojan suhde oli niin kiinteä, että lapsen piti päästä aina öisin äidin viereen, ja veljeni joutui lattialle nukkumaan. Erohan siinä loppu viimeksi tuli...

Vierailija
8/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 08:37"]

Ota huomioon, että sillä on paha mieli! Tokaluokkailaiselle ei olla oltu koulussa tarpeeksi kivoja!

[/quote]Yläpeukut ja nämä kommentit suututtavat minua.

Joo, minullakin oli paha mieli koska "ei olla oltu koulussa tarpeeksi kivoja!". Sormi murtui, hakattiin mahaan, syljettiin vaatteiden päälle, en sanut leikkiä toisten kanssa, vaatteitani, silmälasia ja hiuksiani haukuttiin jne jne jne.... Tämä alkoi jo eskarissa. 

Ahdisti, halusin lämpöä ja turvaa edes jostakin, kömmin vanhempien sänkyyn öisin kun en saanut unta. Omassa  sängyssä yksin haaveilin vain kuolemasta.

Mutta eihän koululaisella voi oikeita ongelmia olla, ei, heitetään läppää pahasta mielestä ja peukut pystyn ja meillä kaikilla oli niin mukavaa.

Vierailija
9/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9: Olen pahoillani, että sinua on tosi pahasti kiusattu eskarissa ja koulussa. En missään tapauksessa vähättele kenenkään kiusaamiskokemuksia. 

Ap:n tapauksessa puhuttiin siitä, että lapsen takia isä ei saa nukkua omassa sängyssään. Jos vanhempien sängyssä nukkuminen estäisi sen, ettei ketään lasta kiusata koulussa, niin johan tuo iso ongelma olisi aikaa sitten ratkaistu ja pois pyyhitty. Ikävä kyllä se ei ole ihan niin yksinkertaista. 

Vierailija
10/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen. Olitko suojeltu lapsi, jonka vanhemmat hemmottelivat sinua?

Vierailija
11/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nukuin tosi vanhaks vanhempien vieressä :D Siis ihan ala-asteella vielä, en muista tarkkaa ikää. Menin siis illalla omaan sänkyyn, mutta joskus pelotti, niin hipsin yöllä äitin ja isin viereen :( Äiti sitten joskus siitä kaikkosi mun sänkyyn tms nukkumaan, kun oli ahdasta. Veljet kanssa teki samaa. Ja kaikki ollaan hyväkäytöksisiä mitä nyt nuorimmalla on tällä hetkellä alkava murrosikä, joten ei ihan niin kaunista käytöstä häneltä...

Lapsena sitä vaan pelkäs niin paljon vaikka äiti kuinka sano, ettei omassa kodissa ole mitään pelättävää, oli yövaloa yms.!

Vierailija
12/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on änkeneet pienenä vanhempien väliin. Kuuluu asiaan! Mutta Se, että isä heitetään vuodeksi makkarista olkkariin, on jo ihan naurettavaa! Mitä Se kertoo perheen valta-asemista. Äiti ja lapsi on perheenpäät ja ukko hyyryläinen. Huh huh! Kohti avioeroa..

Vierailija
13/13 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 12:02"]

Kaikki on änkeneet pienenä vanhempien väliin. Kuuluu asiaan! Mutta Se, että isä heitetään vuodeksi makkarista olkkariin, on jo ihan naurettavaa! Mitä Se kertoo perheen valta-asemista. Äiti ja lapsi on perheenpäät ja ukko hyyryläinen. Huh huh! Kohti avioeroa..

[/quote]Mä tiedän perheen, jossa isä heitettiin olkkarin sohvalle nukkumaan jo kymmenisen vuotta sitten. Lapsi täyttää 12 ja nukkuu edelleen äidin vieressä joka yö.