Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen stadilainen. Haluatko kysyä minulta jotain?

Vierailija
04.01.2014 |

Muutkin stadilaiset saa vastata.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 04:54"]

Miltä tuntuu asua maailman mittapuussa kärpäsen paskan kokoisessa kaupungissa??

[/quote]

Hyvältä. Olen asunut eräässä yhdessä maailman suurimmista metropoleista eikä loppujen lopuksi ollut kiva päivän päätteeksi niistää nokea nenästä. Helsinki on juuri täydellinen: sopivan suuri kaupungiksi, muttei liian pieni kuten useimmat pikkukaupungit Suomessa. Voisin sanoa, ett juuri ihannekokoa ainakin omaan makuuni. Perfect!

Suomen mittapuussa Helsinki on tietysti iso kaupunki, mikä jostain syystä aiheuttaa pikkupaikkakuntalaisissa jotain ihme kateutta. Hassua.

"Oletteko ylpeiä?"

En muiden stadilaisten puolesta osaa sanoa, mutta itse ainakin olen! Rakastan kotikaupunkiani ja olen ylpeä juuristani. Uskoisin, että ihmisillä yleensäkin on tapana tuntea kotipaikkakuntaylpeyttä, mutte kuten mainitsin, osaan puhua vain omasta puolestani.

"Mikä on parasta Stadissa?"

Ainakin koko, sijainti, ihmiset... Se että kulttuurin harrastaminen on helppoa kun kaikki lähellä

tunnelma,jota on vaikea löytää mistään muualta Suomesta. Kansainvälinen ilmapiiri. Ihmiset ovat täällä sosiaalisempia ja avoimempia kuin muualla.

Vierailija
42/44 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 18:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 13:43"]

Paljonko Hesassa maksaa raitsikkalippu, jos sen ostaa heti siitä assalta?

[/quote]

Me tadilaiset ei osteta spåraan kertalippuja, vaan käytetään matkakorttia johon on ladattu voimassaoloaikaa ja ehkä arvoa(=rahaa). 
Spåran kertalipun saa kuljettajalta, tai jostain autommatista, varmaan steissiltäkin.

www.hsl.fi auttanee ;)

[/quote]

Sen saa myös kännykällä. Kertalipun jolla saa matkustaa noin tunnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 12:41"]

Miten sinulta löytyy ääkköset?

[/quote]

Kyllä sinne ameriikkaan saa viedä ihan suomalaisiakin näppäimistöjä. Ja ulkomaalaisestakin näppäimistöstä saa ääkköset näppäiltyä numerokoodeilla, kuten alt+132 (ä) ja alt+148 (ö).

Vierailija
44/44 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Hesassa maksaa raitsikkalippu, jos sen ostaa heti siitä assalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi