Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies yrittää muuttaa minua hyväksytyksi vanhempiensa silmissä

Vierailija
19.12.2013 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä nelisen kuukautta, mutta tunnettu ns. Vuosia.

Olen menossa tapaamaan hänen vanhempiaan ensikerran jouluviikolla, mutta nyt ilmennyt kuitenkin ärsyttäviä piirteitä asiaan liittyen: mies oma-alotteisesti kertoo miten tulisi pukeutua, käyttäytyä ja itsestään kertoa. Haluaisi minun leipovan sukulaisilleen koska pitäisivät siitä ja arvostaisivat sitä. Valitsi myös minun joululahjani heille puolestani.

Mies tietää etten ole leipuri tai pullantuoksuinen hösäävä äitihahmo.

Olen tavallinen duunari ja hyvä sellaisena kuin olen.

Mistä moinen kelpaamattomasta kelvatuksi -tapa tulee?! Eikö ole tärkeintä, että on oma itsensä.. ja mies minut valinnut (tai minä sen ;)) onko muilla kokemuksia? Onko vastassa painajaismaiset appivanhemmat ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies selvästi haluaa että appivanhempasi hyväksyvät sinut - se on hänelle tärkeää. Mielestäni voit hyvin antaa itsestäsi hieman parannellun kuvan - kyllä se todellinen luontosi tulee jossain vaiheessa esiin. Tällöin appivanhempien on kuitenkin helpompi hyväksyä sinut.

Ja mitä paremmin tulet appivanhempien kanssa toimeen, se on ehdottomasti parempi niin sinulke, miehellesi kuin teidän suhteellenne.

Joten ole kiltti, tee se edes miehesi takia.

T. Saman läpikäynyt,, nykyään hyväksytty omana itsenään

Vierailija
2/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: minusta kun ei ole koskaan tulossa korkeasti koulutettua, tulevaisuudensuunnitelmia toki on, mutta vastaavat käsitykseni mukaan ihan muuta kuin heidän oletuksia. En haluaisi valehdella tms, vaan olla oma itseni. Olen ennen tullut hyväksytyksi tällaisena, mutta nyt annetaan ymmärtää muuta. Tuskin menee kauaa kunnes mun kehotetaan olevan kiinnostunut käsitöistä. Leipää jouduin taannoin leipomaan myös tapaamittomille vanhemmillensa myös, koska mies tahtoi.. kun leivät epäonnistuivat kuten saattoi arvata, niin pettymyshän tuo oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo äijä. Anna sen leipoa se kakku, kun niin kovasti haluaa!

Vierailija
4/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäpä jos mies leipoisi ihan itse

Vierailija
5/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulemma osaa. Kas ihmekös tuo.

Vierailija
6/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ottaisin tuollaiset vinkit mielelläni vastaan ja koittaisin leipoa mistä he tykkäisivät. Kiva on myös tietää minkätyylistä vaatetta laittaa päälle, etten olisi yli- tai alipukeutunut.

Hän selvästi haluaa, että myös vanhempansa pitäisivät sinusta.

Persoonaa ei voi muuttaa, eikä sitä mitä on, mutta ei miehesi sitä varmaan yritäkään. Ja kai sitä muutenkin voi ensitapaamisella vähän näyttää parempaa itseään, ensivaikutelman voi tehdä vain kerran :-).

Vierailija
7/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän sitä pintaa voi aina vähän kiillottaa kun menee ensikertaa kylään, mutta älä rupea esittämään muuta kuin olet! Jos et tykkää leipoa niin älä leivo. Muutenkin ihmeellinen toive mielestäni mieheltäsi tuo. Harmillista jos eivät pidä sinusta sellaisena kuin olet, mutta miehen kanssahan sinä seurustelet etkä heidän.

Vierailija
8/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla enemmän miehen kuin sinun tai appivanhempienkaan. Ymmärrän, että voi tsempata ja yrittää olla mahdollisimman miellyttävä, mutta tuohon leipomiseen en kyllä itse lähtisi (jos ei sitä muutenkaan harrasta).

Vierailija
9/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi rennolta ensi tapaamiselta ;)

Vierailija
10/10 |
19.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain oma itsesi ja tärkeintä on että olet rentona, pieni hymy suupieliin niin eiköhän se siitä! Heidän tulisi tykätä sinusta sellaisenaan kuin olet. Oman poikaystävän vanhemmat ovat todella mukavia, jännitin viikkoja kauhusta jäykkänä ihan turhaan, ihanimpia ihmisiä joita olen tavannut ja aina kyselevät kovasti, että koskas olen taas tulossa kylään :)