Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksiköhän miehet ei viitsi nettitreffikuvaansa satsata yhtään

Vierailija
11.10.2020 |

Jos ois hiukset leikattu, kammattu ja uudehkot nätit vaatteet päällä ja hymy kasvoilla, niin varmaan moni saisi paljon enemmän yhteydenottoja.

Onko se jokin suomalainen "ettei vaan näytä yrittävän liikaa" -juttu. Niin tai näin, niin en ota yhteyttä kun ollaan kuvassa vanhat rytkyt päällä, tukka hapsottaen ja löhötään jossain röhnäisen sohvan nurkassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli naisten mielestä on kiva juttu, jos mies panostaa nettitreffikuvaan, vaikka itse treffeille saapuisi turhapuro? Eikö siinä tule huijattu olo?

Vierailija
2/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat enteilee sitä, minkälainen mies on sitten parisuhteessa. Eli sohvalla röhnöttävä, epäsiisti mies. Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kuvajuttuja - jos on liian hyvä kuva, jossa on laittautunut, on huono jos luonnossa on toisennäköinen. Sitten jos on kuva siitä, mikä oikeasti on, niin sekin on huono, koska ei näytä paremmalta mitä on. Miksi haluat ehdoin tahdoin pettyä matchatessasi komean miehen kanssa, joka onkin oikeasti sohvalla rönöttävä hapsutukka?

Vierailija
4/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ehkä se sitten parempi esiintyä sellaisena kuin on...

Toki joskus itsekin röhnötän sohvalla, mutta ehkä kuitenkin pointti on siinä, että osaa pukeutua tilanteeseen sopivalla tavalla. Ei aina tarvi olla edustuskelpoinen, vaan on hyvä osata myös relata.

Mutta pitää osata olla myös tyylikäs/ fiksunnäköinen jos esim mennään ravintolaan.

Ehkä näissä treffi-ilmoissa voisi näyttää sen paremman minänsä. Jos sellainen on. Tulkitsen noista kuvista, että sellaista ei ole.

Vierailija
5/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki joskus itsekin röhnötän sohvalla, mutta ehkä kuitenkin pointti on siinä, että osaa pukeutua tilanteeseen sopivalla tavalla. Ei aina tarvi olla edustuskelpoinen, vaan on hyvä osata myös relata.

Mutta pitää osata olla myös tyylikäs/ fiksunnäköinen jos esim mennään ravintolaan.

Ehkä näissä treffi-ilmoissa voisi näyttää sen paremman minänsä. Jos sellainen on. Tulkitsen noista kuvista, että sellaista ei ole.

Sitten pettyy, kun "parempi minä" ei olekaan se vallitseva minä. 

Vierailija
6/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten pettyy, kun "parempi minä" ei olekaan se vallitseva minä. 

Kyllähän nyt varmaan kaikki parisuhteen alussa yrittää olla se parempi minänsä. Ja ehkä sitä vois ajatella, jollei löydä kumppania, että pitäisikö ihan yrittää oikeasti vähän enemmän tsempata ulkoisen habituksensa osalta.

Vierailija
7/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedämme, ettei oikeasti kukaan meistä kiinnostu niin ihan sama.

Vierailija
8/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tiedämme, ettei oikeasti kukaan meistä kiinnostu niin ihan sama.

Paremmin kiinnostuisi, jos olisi sellainen pirteän fiiliksen antava kuva. Moni kyllä ihan kuvavalinnalla sössii mahdollisuudt.

Vierailija
9/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta puolestani voin vastata, kokemusta on tinderista, happypancakesta, eliittikumppanista ja suomi24:stä.

Joskus 12v sitten kun liityin nettideittisivustoihin, panostin paljon profiileihin ja kuviin. Sama juttu aloitusviestien kanssa, mitä lähetin naisille. Tulosta ei juurikaan tuottanut, harva vastasi viesteihin eikä juuri kukaan laittanut mulle aloitusviestiä.

Vajaan puolen vuoden jälkeen totesin että on melko turhaa elää toivossa ja pettyä, joten poistin profiilit.

Jonkin ajan kuluttua kokeilin vielä uudestaan, tässä vaiheessa en panostanut niin paljon profiiliin ja lopputulos oli sama.

Tinderprofiilia mulla ollut ehkä 6 kertaa, ja joka kerta kun luon uuden profiilin, panostan vähemmän profiiliin ja kuviin. Tiedän että on aika tyhmää, mutta ei vaan jaksa panostaa kun "tietää" lopputulosta.

Varsinkin Tinder on syönyt itsetuntoa aika pahasti, ja nyt kun olen ollut vajaan vuoden ilman mitään nettideittijuttuja, voin paljon paremmin henkisesti.

Vierailija
10/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sielllä sohvalla voi makoilla vaikka olisi kuviin panostanutkin. Naisia on niin helppo huijata ensivaikutelmalla, siksi kai ne narskut saakin naisia helposti.

Vierailija
11/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas panostaa vähän liikaakin. Monesti treffeille tullut "hieman" eri näköinen naikkonen kuin mitä oli Tinderin filtteröidyissä kuvissaan.

Vierailija
12/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on totta että ihan hirveitä kuvia näkee. Se voi olla pienestä kiinni, ihan jo asennosta alkaen. Katselin erään tutun kuvia, eikä hän luonnossa siltä näytä. Tai siis hänen eleitään ja asentojaan ne kyllä ovat, mutta eivät ne tavallisessa elämässä hyppää silmille niin usein.

Vierailija
13/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kuva vehkeestä juhlakunnossa riitä?? Sitähän te ootte vailla kuitenkin.

Vierailija
14/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset sitten taas satsaavat siihen kuvaan niin paljon, että naista ei tunnista luonnossa, jos on nähnyt vain sen kuvat. Kuvassa on prinsessa ja todellisuudessa mörkö

Vierailija
15/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta puolestani voin vastata, kokemusta on tinderista, happypancakesta, eliittikumppanista ja suomi24:stä.

Joskus 12v sitten kun liityin nettideittisivustoihin, panostin paljon profiileihin ja kuviin. Sama juttu aloitusviestien kanssa, mitä lähetin naisille. Tulosta ei juurikaan tuottanut, harva vastasi viesteihin eikä juuri kukaan laittanut mulle aloitusviestiä.

Vajaan puolen vuoden jälkeen totesin että on melko turhaa elää toivossa ja pettyä, joten poistin profiilit.

Jonkin ajan kuluttua kokeilin vielä uudestaan, tässä vaiheessa en panostanut niin paljon profiiliin ja lopputulos oli sama.

Tinderprofiilia mulla ollut ehkä 6 kertaa, ja joka kerta kun luon uuden profiilin, panostan vähemmän profiiliin ja kuviin. Tiedän että on aika tyhmää, mutta ei vaan jaksa panostaa kun "tietää" lopputulosta.

Varsinkin Tinder on syönyt itsetuntoa aika pahasti, ja nyt kun olen ollut vajaan vuoden ilman mitään nettideittijuttuja, voin paljon paremmin henkisesti.

Tavallisten miesten ei ainakaan kannata haaskata aikaansa tinderiin. Ei sieltä löydy mitään tavalliselle vaikka kelpuuttaisi kaikki naiset.

Vierailija
16/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei sillä ole loppupeleissä pätkääkään väliä. Naiset yrittävät varmistaa kuvasta onko mies kasvokomea, lihaksikas ja ennenkaikkea pitkä. Jos ei, niin vasuriin menee, aivan sama millaisessa ammattikuvaajan ottamassa kuvassa sitä poseeraa tukka sliipattuna ja trendikuteet päällä. Kokemusta on.  Ulkoinen olemus on mitä on, ja vaatteet ja muu ehostus on vain kirsikkana kakun päällä muuten hyvässä paketissa - mutta yksinään se laittautuminen on vain mitätön yksityiskohta miehellä.

Sen sijaan jos on jykeväleukainen pitkä ja tumma komistus, niin saa vapaasti röhnöttää kaljapullo kädessä sohvan nurkassa verkkareissa ja tank topissa, kiinnostuneita riittää joka tapauksessa sen verran ettei muutaman yksityiskohtien tuijottajan vasuriin pyyhkäisy haittaa.

Vierailija
17/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Menin äskettäin yhdelle nettisivulle ja 80-prosenttia miesten kuvista ala-arvoisia. Jos ei juurikin röhnötetä sohvalla virttyneissä vaatteissa, niin kuva jonkun moottoroidun liikkumisvälineen kanssa. Toisaalta helpottaa erottaa fiksut joukosta.

Vierailija
18/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei tämäkään ole sukupuoli- vaan yksilöjuttu. Jotkut jättävät kuvan kokonaan pois tai eivät ole itse kuvassa. Toiset ottavat kuvan, mikä nyt sattui löytymään kamerasta. Kolmannet sitten filtterien tai ammattilaisten kanssa rakentavat kuvan, mikä ei vastaa todellisuutta.

Vierailija
19/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nyt yhtäkkiä sitä rehellisyyttä ja omana itsenään olemista ei sitten deittaillessa halutakaan, vaan pitäisi olla joku unelmaminä.

Vierailija
20/25 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se kuva vehkeestä juhlakunnossa riitä?? Sitähän te ootte vailla kuitenkin.

Ilmeisesti koko ei ole riittänyt. Kyllä ne naiset innostuu jos on tarpeeksi iso.