Mä oon niin lihava et tuntuu kuin kuristuisin omaan kaksoisleukaani
Siis kun vähän istuu enemmän lysyssä sillai et leuka on enemmän rintaan päin, niin kaksari tuntuu niin paljon että se kuristaa. Miten kaksarista pääsee eroon? En halua muuten laihtua.
Kommentit (8)
Usein ihmiset laihtuu ylhäältä alaspäin. Ainakin itse kun laihdutan, niin ensin kaventuu juurikin kasvot, siitä sitten rinnat, kädet jne. Takamus ja reidet viimeisenä. Eli kenties jos laihdutat hieman niin varmaan se kaksoisleuka siitä aika pian häipyy. Toki jos olet jo sairaalloisen ylipainoinen, niin varmaan kannattaisi laihduttaa myös "muualta" kuin leuasta.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:23"]
Usein ihmiset laihtuu ylhäältä alaspäin. Ainakin itse kun laihdutan, niin ensin kaventuu juurikin kasvot, siitä sitten rinnat, kädet jne. Takamus ja reidet viimeisenä. Eli kenties jos laihdutat hieman niin varmaan se kaksoisleuka siitä aika pian häipyy. Toki jos olet jo sairaalloisen ylipainoinen, niin varmaan kannattaisi laihduttaa myös "muualta" kuin leuasta.
[/quote] No joo. Ei kai se pahaa tekis jos täst ruhost muutaman ylimääräisen kymmenkilon laihduttais. Mut millä helvetillä kun siwassakin on tällä hetkellä mun lempisipsit vaan 0,99€ /pussi.
Siis aikuisten oikeesti. Ihminen jolla on kastemadon selkäranka on tuomittu elämään kamalien läskiensä kanssa, kuten minä. Toi kaksari kyl huolettaa, kun se tollai kuristaa.
No jos sulla on rahaa rasvaimuun niin sillä saisi paikallisesti poistettua rasvaa. Toki onko tuollainen toimenpide kannattava jos se kaksoisleuka tulee heti pian uudestaan, elämäntapojen vuoksi? Ihan pienikin 5-10kg laihdutus varmasti auttaisi tuohon leukaan paljon.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:23"]
[/quote] No joo. Ei kai se pahaa tekis jos täst ruhost muutaman ylimääräisen kymmenkilon laihduttais. Mut millä helvetillä kun siwassakin on tällä hetkellä mun lempisipsit vaan 0,99€ /pussi.
Siis aikuisten oikeesti. Ihminen jolla on kastemadon selkäranka on tuomittu elämään kamalien läskiensä kanssa, kuten minä. Toi kaksari kyl huolettaa, kun se tollai kuristaa.
[/quote]
Oot hauska
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 23:42"]
Provo :D
[/quote] No miten sä nyt tällaisesta provosoidut? Itseänihän mä tässä mollaan enkä muita. Ei taida olla ihan tuo provo-käsitys nyt ihan menny jakeluun.
Mulla on ollut samaa ongelmaa. Kerran johtui kilpirauhassairaudesta. Ja sitten myöhemmin saman sairauden jälkimaininkien turvotuksissa hommaan auttoi maidon ja gluteenin poisjättö ruokavaliosta. Viikon, kahden jälkeen alkoi solisluut ja leukaperät tulla esiin ja ahdistus poistua. Tuntui oikein hyvältä, kun ilma pääsi taas vapaasti virtaamaan.
Eipä siihen auta kuin rasvaimu/leikkaus.