Olenko ainoa joka ei ole koskaan kokeillut s e k sileluja?
Aika usein tulee luettua lööpeistä noloista kokemuksista makkarin puolella ja leluja tuntuu löytyvän joka lähtöön. Olen nelikymppinen nainen ja oikein tyytyväinen kokemuksiini miesten kanssa, mutta koskaan ei ole tullut käytettyä mitään. Eräs ystäväni ei voinut millään uskoa, että en omista d i l d o a.
Kommentit (19)
Olen liki viisikymppinen ja en ole koskaan kokeillut mitään seksileluja. Minulla on ihana aviomies ja omat sormet, ne riittävät.
En ole, enkä kokeile.
Luonnotonta, outoa..
En ole enkä ymmärrä miksi joku haluaisi kylmää mekaniikkaa mielummin kuin toisen ihmisen kosketusta. Omat sormetkin aina parempi vaihtoehto kuin eloton esine. Mutta kyllähän sitä kaikkea muutakin turhaa saadaan hölmöille myytyä.
No muutamia löytyy lisäkseni sitten 🙂
Et ole ainoa.
Minäkään en ole kokeillut yhtään niin mitään seksilelua, en siis omistakaan. Koska - no, omat sormet. Ja olen saanut sellaisen käsityksen, että olen outo kummajainen, kun ei yöpöydän laatikosta suorastaan tursua useampaa surisevaa peffanpäristintä tai letkeää dildoa tai imevää ja kurlaavaa sekä tärinöivää klitorishärpätintä taskulampputehosteella.
Oman kivan orgasmin saan ilman noitakin aikaiseksi todella hyvin, enkä edes sormiakaan siihen tarvitse.
Just mietin kehtaisko Cittarin kotiinkuljetuksella tilata kun tuovat ruokaa? Siis mulla on ollut , mies osti joululahjaksi. Ei mies mitenkään pois sulje seksileluja , vaihtelu virkistää. -nainen
Olen kokeillut, mutta en tykkää niistä. Esimerkiksi dildo ei ole koskaan mitenkään tuntunut hyvältä vaan samalta kuin gynegologin tutkimusvälineet. Ärsyttää, kun yleinen oletus on, että kaikki naiset tykkää esineseksistä. Kiva, jos joku tykkää, mutta naisten seksuaalisuuden monimuotoisuus on yhä monille yllätys.
Sama juttu muuten pårnån kanssa. En tykkää, jos siinä on rumia ihmisiä, liian nuoria tai vanhoja, liikaa sylkeä tai kynsiä, jos näen että nautinto ei ole aitoa jne. Se etten syty pårnåsta ei tarkoita, ettenkö olisi itse seksuaalinen ja vapaamielinen. Olen visuaalinen ihminen ja on tärkeää että kaikki on esteettistä. Ei riitä, että on kuka tahansa siinä mvlkvn jatkeena ja mikä tahansa korvasieni räpellettävänä. Tulipa vaan mieleen kun tästä aiheestakin törmää ihan ihmeellisiin oletuksiin että on seksuaalisesti rajoittunut, jos ei halua nähdä rumia ihmisiä nuzauttelemassa.
Minäkin ajattelin pitkään, että mitkään puristimet ja päristimet eivät todellakaan ole mun juttu, koska omat sormet jne.
Noh, mieli muuttuu. Uteliaisuudesta kokeilin ja pian hyväksi havaitsin. Laukeaminen oikeasti tuntuu erilaiselta eri välineiden kanssa ja pitkään, ehkä vähän rutinoituneeseen parisuhteeseen nämä tuovat ihan uutta jännitystä. Voin suositella! Nainen 45 v.
Voisin periaatteessa kokeilla, mutta en kehtaa mennä sellaiseen kauppaan. Ja kun rahatkin ovat aina lopussa.
Ei kai noita muut kokeile kun jotku vajaamieliset.
En minäkään omista dildoa, en ole koskaan omistanut.
En myöskään vibraa.
Käytän ainoastaan anaalitappia joskus masturboidessa (ja tietysti seksissä).
N27
Vierailija kirjoitti:
Voisin periaatteessa kokeilla, mutta en kehtaa mennä sellaiseen kauppaan. Ja kun rahatkin ovat aina lopussa.
Tilaamalla olen itse omani hankkinut. Rahaa sekin tietysti vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin pitkään, että mitkään puristimet ja päristimet eivät todellakaan ole mun juttu, koska omat sormet jne.
Noh, mieli muuttuu. Uteliaisuudesta kokeilin ja pian hyväksi havaitsin. Laukeaminen oikeasti tuntuu erilaiselta eri välineiden kanssa ja pitkään, ehkä vähän rutinoituneeseen parisuhteeseen nämä tuovat ihan uutta jännitystä. Voin suositella! Nainen 45 v.
Aivan samoin kävi minulle. Olin sitä mieltä ettei voisi vähempää kiinnostaa.
Kunnes päätin että kokeilen, hyväksi havaitsin ja käyttöön jäi.
Ei tarkoita sitä etteikö läheisyys ja seksi kumppanin kanssa olisi edelleen se ykkösjuttu, mutta olemme matkatöiden vuoksi paljon erossa ja tuolloin on mukavava kokea erilaisia orgasmeja. Käytämme näitä leluja myös yhdessä piristämään seksielämäämme.
Nainen 53
Minulla on pieni dildo, pituus 11 cm, n 2 sormen paksuinen. Se ei surise, mutta täyttää sopivasti silloin, kun sellaista kaipaa. Ei toki korvaa aitoa lämpöä ja läheisyyttä, joita saa mieheltä.
joskus päinvastoin, jos seksiä on usein niin halua on vielä useammin .. ja se antaa myös energiaa ..
minulla melkein joka aamu omat nopeat ja g - sauva auttaa tässä asiassa.
En ole koskaan kokeillut, en edes yksin ja olen 32-vuotias.