Miten hyvän ystävän kuuluisi toimia?
Rakkaat av-mammat ja muut av-laiset. Miten mielestänne hyvän ystävän kuuluisi toimia kun huomaa, että hyvää ystävää kohdellaan parisuhteessa väärin? Esimerkiksi mies sanelee kaikki parisuhteen säännöt, ei suostu hoitamaan yhteistä lasta, haukkuu naisen ystäviä, saattaa huutaa naiselle, että tämän ja lasten täytyy lähteä miehen omistamasta talosta pois ym mielivaltaista.
Olen tähän asti koittanut tukea ystävääni kaikin mahdollisin keinoin. Katsellut hänen ja miehen on off suhdetta. Ym.
Olen aina ajatellut, että ystävän ei kuulu sanoa mitään tyyliin: "Jätä se kusipää". Mutta nyt on hyvinlähellä sekin.
Miten siis hyvän ystävän mielestänne kuuluisi toimi?
Kommentit (6)
62 ihmistä on lukenut tän, mutta kukaan ei suostu vastaamaan. Eka kerta kun kirjoitan tänne aloituksen ja kukaan ei ole kiinnostunut vastaamaan.Miten tänne kuuluu kirjottaa, notta joku vastaa?
Voihan sitä sanoa, että tottakai ystäväsi ok tehtävä itse päätös, mutta sinusta mies vaikuttaa epäreilulta tms. Tällainen tuli mieleeni. Joskus itselle suunnilleen tuohon tyyliin hyvä ystävä sanonut, enkä siitä loukkaantunut vaan arvostin mielipidettä.
Sano suoraan, jos kysyy. Jos valittaa elämäänsä muttei tee asialle mitään, voisit sanoa et lopettaa vikinän ja alkaa toimia.
vastaisin, mutta palsta ei toimi, sori.