Kerttu Rissanen ja Archie Cruz yhdessä?
Jos totta niin aika laaduton vaihto Kertulta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9bb82367-7a8e-4a3c-bbd3-104984…
Kommentit (24)
Kerttu on vasta 24???? Luulin ainakin 27 veeksi
Kerttu on kyllä paljon kauniimpi kuin kaiken maailma Sara siepit ja Sofia belorfit.
Eivät ole yhdessä. On edelleen Sami Uotilan kanssa. Ei näköjään voi laittaa yhteiskuvaa someen ilman että lehdet innostuu.
Tuleeko Sami Uotila olemaan seuraava Danny? Taitaa parin vuoden päästä vaihtaa Kertun nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Sami Uotila kelpais mulle.
Et kelpaa sille koska et ole nuori, hoikka ja satumaisen kaunis,
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole yhdessä. On edelleen Sami Uotilan kanssa. Ei näköjään voi laittaa yhteiskuvaa someen ilman että lehdet innostuu.
Kertun pisteet laskee kyllä ihan siitä että edes hengaa muusikkopiireissäkin täytenä pellenä pidetyn Archien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kumpikaan miesehdokas ole ihan ykkäsvävy Kertun vanhemmille. Eka oli satavuotias ja toisessa ei ole mitään hyvää.
Totta luonnollinen, urheilullinen, ahkera nuori nainen, sopisi joku samanlainen rinnalle. Eikös tämä opiskele ja väännä ainakin kolmea työtä? Pakko ihmetellä mitä ihmettä se kyseisten miesten kanssa pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Kerttu on vasta 24???? Luulin ainakin 27 veeksi
Kerrohan mistä erottaa 24 v ja 27 v?
Arttuhan ei ajattele koko aikaa muita pilluja. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Uotila kelpais mulle.
Et kelpaa sille koska et ole nuori, hoikka ja satumaisen kaunis,
Miksi Kerttu sitten kelpaa? Ei todellakaan ole satumaisen kaunis. Sillä on ärsyttävä nenä, mikä pilaa koko naaman ärsyttäväksi.
Vaihtoi vanhan ukon lähelle omanikäiseensä. Tervettä! On parempi vaihtaa miestä, kuin miehelle vaippoja!
Miksi kukaan hengailisi Artun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan hengailisi Artun kanssa?
Luultavasti seuran takia.
Sami on vanha s e t ä p a p p a. Etsis ikäistään seuraa. Ehkä se alkaa pokailemaan Helmeä.
Toivoisin, että Kerttu seurustelisi jonkun omaa ikäluokkaa olevan kanssa. Sami Uotila voisi olla Kertun isä. Samin naisen pitäisi olla vähintään 35v.
Minä olen Samin ikäluokkaa, mutta ei olisi mahkuja. Sami voisi olla vaikka Anu Sinisalon kanssa.
Laadutonta vaihtaa ikäänsä sopivanpaan? Nuori tyttönen kuitenkin.