Kreikka, Kanaria vai Mallorca maalis-toukokuussa??
Lasten kanssa reissuun 8-15-vuotiaita ovat. Mihin lähtisit? Saa myös perustella =)!
Kommentit (9)
Mä olen ollut 2 kertaa maaliskuun alkupuolella gran canarialla ja siellä on ollut lähes 30 astetta lämmin koko ajan. Olen lähdössä myös tänä vuonna.
Kreeta (tai Kypros) toukokuussa.
Kanaria maalis-toukokuu...pitäisi olla lämmintä.
Mallorcasta ei kokemusta mutta ehkä vasta toukokuussa sinnekin kannattaa mennä?
Maaliskuussa Kanarialle, Toukokuussa välimerelle.
Maalis-huhtikuussa Kanaria. Toukokuussa Mallorca, ihana saari.
Mites Teneriffa?
Olen samassa tilanteessa kuin ap, Teneriffalle menisi meiltä suorat halvat lennot ja siellä saattaisi rantasesongin ulkopuolella olla aika kivaa tutkailla vanhaa kaupunkia, luontoa ja muuta...
Onko kokemuksia?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 22:07"]
Mites Teneriffa?
Olen samassa tilanteessa kuin ap, Teneriffalle menisi meiltä suorat halvat lennot ja siellä saattaisi rantasesongin ulkopuolella olla aika kivaa tutkailla vanhaa kaupunkia, luontoa ja muuta...
Onko kokemuksia?
[/quote]
Teneriffalla mikä kohde? Puerto de la Cruz?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 22:07"]
Mites Teneriffa?
Onko kokemuksia?
[/quote]
Kanarian sesonki jatkuu ympäri vuoden. Kun pohjoismaalaisten sesonki loppuu keväällä, niin mm. brittien alkaa. Poikkeaa tässä Välimeren kohteista.
Valitse ihmeessä Kreikka! Yksinkertaisesti paras.
Jos lämpöä haluat, niin Kanarialle. Toukokuussa voi Kreetallakin hyvällä tuurilla olla kesäiset lämmöt.