Kävin gynellä lääkäri ryösti mut, miten voi maksaa näin!
Mehiläisen gyne rokotti puolen tunnin tutkimuksesta 140 euroo....mitä ite ootte maksanu. Hirveet ryöstöö.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksaa normaalisti julkisella?
Julkisellehan en minä aibakaan päässyt, koska en tarvitse ehkäisyä tai raskauden keskeytystä tai hoitoa. Tämä suoraan sanottiin, kun ongelmaa terveyskeskus lääkärille valitin. Ei lähetettä. Pääsi kasvain kohdussa kasvamaan julmetun isoksi (15cm). Lopulta huomattiin "vahingossa" toisen ongelman tutkimuksen yhteydessä.
Ehkäisy, raskauden hoito- ja -keskeytyasiat hoidetaan terveyskeskuksessa yleislääkärin vastaanotolla.
Ihan oikein. Jos on niin vajaaälyinen, ettei ymmärrä yksityisten hintaskaaloja, joutaa rokottaakin.
Vierailija kirjoitti:
140 euroa... sehän on paljon halvempaa kuin mitä mies joutuu maksamaan. Halvalla pääsevät naiset tässäkin. Viimeksi maksoin itse kaksisataa euroa tunnin sessiosta, ihan ns. yksityiseltä sektorilta.
Huonon huumorin lisäksi et osaa laskea.
Mulla oli ennen gyne, joka teki aina ilmaiseksi ultran. Nyt piti maksaa maltaita, eikä edes saanut mitään kommenttia. Lääkäri otti papakokeen (kallis) ja tuloksen mukaan sekin oli väärin otettu. Mahtavaa.
Tietysti yksityinen maksaa. Lääkärin palkkio, tilat, instrumentit, laitteet ja niiden huolto. Maksaa kaikki muutkin yksityiset erikoislääkärit.
Minä voin vilkaista ja vaikka vähän maksaakin.
Maksaa kun verovaroista ei sponsoroida. Saman verran tai jopa enemmän se maksaa julkisella, mutta laskun loppusummaa ei näytetä asiakkaalle eikä veronmaksajalle.
Suunnilleen saman verran mutta yhteiskunta maksaa valtaosan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä maksaa normaalisti julkisella?
Arvaa vaan miten työläs pillu sulla on, ja haiseekin.
- Lääkärisi.
No mitä odotit, kun menit yksityiselle?
Miten tyhmä ja tynnyrissä kasvanut on ihminen, joka ei kysy etukäteen hintaa yksityislääkärin käynnille? Kyllä ne saa sieltä vastaanotosta, mitä maksaa peruskäynnin hinta, ultraäänitutkimus ja papa. Ne on pakkokin kertoa. Verkkosivuilla on myös erikoislääkärien kohdalla käynnin hinta suhteutettuna ajan pituuteen. Tuo apn hinta on täysin normaali, eikä edes erityisen kallis. Maksan joka toinen vuosi mielelläni gynestä, jotta ei tule ikäviä yllätyksiä. N52
sorry mutta mitä mies maksaa gynestä,,,en ymmärrä kommenttia